PROMZ VAK 04-2025

WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “AUTHENTICITEIT IS HET SLEUTELWOORD. VOOR ZOWEL WAES ALS TENSON. HIJ BLIJFT ZICHZELF, ALTIJD. OF HIJ NU IN EEN INTERVIEW ZIT OF ERGENS IN DE JUNGLE EEN BUCKETLIST-AVONTUUR BELEEFT, JE VOELT DAT HIJ MEENT WAT HIJ ZEGT. (Tom van Heffen, Texet, pag. 51) “DRANK IS NATUURLIJK EEN LASTIG DING. VEEL BEDRIJVEN WILLEN GEEN ALCOHOL MEER WEGGEVEN. MAAR DIT… DIT IS ANDERS. DIT IS EEN VERHAAL.” (Hans Baltus, Florum Tulipa Gin, pag. 45) “WIJ HEBBEN ENTHOUSIASTE REACTIES GEKREGEN EN GOEDE GESPREKKEN GEVOERD. ER IS AL ÉÉN CONCRETE BESTELLING GEPLAATST NAAR AANLEIDING VAN ONZE DEELNAME EN WE DENKEN DAT ER NOG MEER GAAN VOLGEN. WE HEBBEN BOVENDIEN GENOTEN VAN DE GOEDE SFEER EN ORGANISATIE. DEZE DEELNAME AAN THE SUPPLIERDAYS IS VOOR ONS EEN BELANGRIJKE BEVESTIGING DAT ER OOK BUITEN SCANDINAVIË VEEL POTENTIE IS VOOR ONS PRODUCT.” (Anna Nyhlin, TekoTryck, pag. 63) “JA, IK KAN WAT ‘RECHT VOOR Z’N RAAP’ ZIJN MAAR OOK MET HUMOR. SOMS IS HET GOED OM IEMAND EVEN TE LATEN SCHRIKKEN WANT DAN HEB JE TENMINSTE CONTACT. DAN KOM JE VERDER. IK WIL NAMELIJK NIET ALLEEN OP DE WINKEL PASSEN MAAR OOK STAPPEN NEMEN.” (Joop van Veelen, PPP voorzitter, pag. 13) “CUSTOM FIX IS DE KERS OP DE TAART. DAAR KUNNEN WE CREATIEF ZIJN, MEEDENKEN MET KLANTEN EN PARAPLU’S MAKEN DIE HELEMAAL BIJ EEN MERK PASSEN.” (Marco van den Bos, Impliva, pag. 31) 9 2025 - nummer 6 - promzvak.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5