note 74 PPAI VERWELKOMT VIER NIEUWE BESTUURSLEDEN; OTTENSTEIN BENOEMD TOT CHAIR-ELECT PPAI heeft de resultaten bekendgemaakt van de recente stemming onder leden voor de Raad van Bestuur die vanaf 2026 aan de slag gaat. De nieuwe bestuursleden zullen officieel toetreden in januari, direct na The PPAI Expo 2026. Bestaande bestuursleden zullen ofwel een nieuwe rol op zich nemen of hun huidige termijn afronden. De leden stemden voor de goedkeuring van de kandidaten. De nieuwe bestuursleden zijn: • Joseph Sommer – oprichter en CEO van Whitestone • Bruce Barnet – COO van Charles River Apparel • Samantha Kates – president van leverancier Spector • Frank Myers – CEO van S&S Activewear Nieuwe bestuursfuncties zijn ook benoemd: • Danny Rosin (Brand Fuel) – Chair voor 2026 • Zack Ottenstein (The Image Group) – Chair-Elect • Mark Gammon (PCNA) – Vice Chair of Finance Services Ottenstein laat weten: “Ik voel me vereerd en kijk ernaar uit om samen te werken om onze sector te laten groeien. In deze uitdagende tijden zijn PPAI’s ondersteuning en educatieve middelen belangrijker dan ooit.” De vier nieuwe bestuursleden brengen ieder hun eigen ervaring en kennis mee. Sommer heeft Whitestone door indrukwekkende groei en duurzame initiatieven geleid, Barnet ontwikkelt bij Charles River Apparel strategische groei en een sterke bedrijfscultuur, Kates heeft jarenlange ervaring in leidinggevende rollen binnen leveranciers en distributeurs, en Myers leidt S&S Activewear na een belangrijke overname. Drew Holmgreen, president en CEO van PPAI, benadrukt het belang van betrokken leiderschap: “Deze nieuwe bestuursleden brengen frisse ideeën en ervaring, wat onze sector helpt te groeien en merken, bedrijven en communities vooruit te brengen.” (advertentie) DE NOORSE BRANCHEVERENIGING NBR TREEDT IN 2026 TOE TOT DE EUROPEAN ASSOCIATIONS COOPERATION De European Associations Cooperation (EAC) breidt zich verder uit. Vanaf 2026 sluit NBR zich officieel aan bij dit Europese samenwerkingsverband van brancheorganisaties. Met de toetreding van NBR wil de EAC de samenwerking tussen Europese partijen verder versterken en gezamenlijk werken aan een sterker imago en een toekomstbestendige ontwikkeling van de promotionele productenbranche. Volgens de EAC heeft NBR al aangegeven actief te willen bijdragen aan de gezamenlijke doelen. Het netwerk benadrukt dat diversiteit, expertise en betrokkenheid van de leden essentieel zijn voor het succes van de samenwerking. Met de komst van NBR zet de EAC een volgende stap richting een bredere en hechtere Europese samenwerking binnen de sector.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5