PROMZ VAK 03-2025-NL

WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “ VERNIEUWING EN CREATIVITEIT IN VERPAKKINGEN IS EEN CRUCIAAL ONDERDEEL VAN ONZE CONCEPTEN. OOK IN HET KADER VAN NIEUWE WETGEVING EN REGELS. DAT IS EEN SPANNENDE BALANS VOOR DE FOODGESCHENKENINDUSTRIE: WAT IS VERANTWOORD EN WAT IS MOGELIJK WAT BETREFT HOUDBAARHEID?” (ANDRÉ VERHOEFF, TASTEMAKERS, PAG. 37) “HET TRADITIONELE KERSTPAKKET WORDT NOG ALTIJD ERG GEWAARDEERD EN LIJKT ZELFS WEER AAN EEN OPMARS BEZIG.” (Michel Stavenuiter, BIGsmilegroep, pag. 33) “ALS JE BIJ ALLES WAT JE DOET KIJKT: KAN DIT SCHONER, SNELLER, SLIMMER – DAN VERANDERT ER VANZELF IETS. MISSCHIEN NIET MORGEN. MAAR OVER VIJF JAAR STA JE ERGENS HEEL ANDERS.” (Jan Chovanec, Malfini, pag. 53) “Samen met leerwerkbedrijf Stroomopwaarts biedt Pineut hier werk aan zo’n 70 mensen met een beschut indicatie. Geen mens aan de zijlijn. “Het zijn geen eenvoudige trajecten,” zegt Marlies. “Maar als je ziet wat het voor iemand betekent om structuur en trots te ervaren… dat is onbetaalbaar.” (Marlies van Iterson, Pineut, pag. 77) Our Sky bottle – on stock in NEW COLOURS Check the collection at www.pfconcept.com “IN ENGELAND STONDEN PRACHTIGE KERAMIEKFABRIEKEN. WEG. IN NEDERLAND OOK VEEL VERDWENEN. VROEGER SPAARDE JE VOOR EEN SERVIES. NU KOOP JE HET ELK JAAR OPNIEUW BIJ DE ACTION.” (Hans Voorjans, WMOK, pag. 25) “KLANTEN ZOEKEN ZEKERHEID. ALS JE KIEST VOOR EEN MERK ALS BIC, WEET JE WAT JE KRIJGT: KWALITEIT, BETROUWBAARHEID, DUURZAAMHEID.” (Marc Rugi, BIC, pag. 26) 11 2025 - nummer 4 - promzvak.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5