PROMZ VAK 02-2025

WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “VOORAL HET VERRASSINGSELEMENT HELPT WERKGEVERS OM ECHT TE SCOREN BIJ NIEUWE ÉN ‘OUDE’ WERKNEMERS. DAT DOE JE ALS BEDRIJF DOOR AF TE WIJKEN VAN DE STANDAARDMOMENTEN OM IETS TE GEVEN.” (RAYMOND VAN DOORN, AAIM, PAG. 25) “ WE ZETTEN GEWOON EEN ADVERTENTIE IN DE KRANT, SCHUMACHER WON EEN RACE, EN OP MAANDAGOCHTEND STOND DE POSTBODE VOOR DE DEUR MET ZAKKEN VOL BESTELLINGEN.” (Joachim Schäfer, Schäfer Toy Company, pag. 41) “WE KOPEN GEEN PRODUCTEN IN. WE ONTWIKKELEN ZE ZELF, PASSEN ZE AAN, VERBETEREN ZE. HET ZIJN ONZE EIGEN TOOLS, ONZE EIGEN CERTIFICATEN. IK WEET PRECIES WAT ER IN ZIT.” (Lorne Spranz, Spranz, pag. 51) “Elke schoen is het resultaat van continue innovatie, ontworpen met oog voor de specifieke behoeften van professionals en uitvoerig getest in geavanceerde laboratoria.” (Emérence van Daalen, Bata Industrials, pag. 76) “WE MOETEN BETER LUISTEREN. CREATIEVER ZIJN. DURVEN LOSKOMEN VAN DIE KLASSIEKE REFLEX OM EEN CATALOGUS OPEN TE SLAAN EN IETS ‘LEUKS’ AAN TE KRUISEN.” (Lizz Bosschaerts, Zedd Promo & Gifts, pag. 10) “WE HEBBEN ALLES IN HUIS: EEN LABORATORIUM OM KLEUREN TE MENGEN, EEN LASERSNIJDER VOOR HET STAAL, ONTVETTINGSBADEN, OVENS, SPUITCABINES...ALLES. DAT DOET BIJNA NIEMAND MEER.” (Jasper Nap, Willems Classics, pag. 19) 9 2025 - nummer 3 - promzvak.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5