9 Exposanten over kansen en verwachtingen shirt tot pion) en producten van partnerbrands. Daarnaast presenteren we het inzamelconcept ClubHub. We laten relaties en bezoekers zien en beleven wat we in huis hebben en lichten toe hoe het concept werkt.” Wanneer beschouw je deelname aan The Supplierdays voor jouw bedrijf als een succes? Steenwijk: “Voor ons draait het om het onderhouden van warme relaties met bestaande klanten én het inspireren van nieuwe. Natuurlijk hopen we ook op concrete opdrachten, maar nog belangrijker is dat bezoekers begrijpen wat een duurzaam en blijvend product van ons inhoud. Dat vraagt soms om een andere manier van denken over promotionele artikelen en geschenken en daar nemen we op de beurs graag de tijd voor.” Van de Vossenberg: “Als we goede gesprekken met relaties hebben gehad. Nieuwe klanten zijn mooi meegenomen, maar het is geen directe verkoopbeurs voor ons. Wij zijn exposant met het oog op de langere termijncontacten.” Hoijtink: “Voor ons is de beurs geslaagd als de juiste mensen ontdekken dat wij een bijzonder en kwalitatief alternatief bieden voor de bekende merken. We willen onze naamsbekendheid vergroten binnen de promotionele markt en vooral laten zien dat LVNG een mooi, eerlijk en Nederlands geproduceerd alternatief is met een duidelijke visie.” Den Berger: “Als we onze zichtbaarheid vergroten richting bestaande en potentiële klanten, met name in Nederland, België en Duitsland. Nederland is onze thuismarkt, maar de andere markten zijn ook belangrijk. Als er dit jaar meer Duitse bedrijven naar Houten komen, zou dat voor ons een grote waardetoevoeging kunnen zijn.” Verheij: “Het doel is om gedreven distributeurs te vinden die aan de slag willen met onze collectie. We mikken op zo’n 10 tot 15 partners waarmee we echt stappen kunnen zetten. De beurs is een perfect moment om die gesprekken te starten en relaties te verdiepen.” 63 2025 - nummer 3 - promzvak.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5