8 samenwerking en recycling van bidons. Ik weet dus welke waarde dit heeft voor het contact binnen de promotionele markt.” Sandra Steenwijk, Boskoopse Fruitbomen: “Vorig jaar waren wij ook exposant. We stonden in een wat minder goed bezochte hoek van de beurs. Toch hebben we waardevolle contacten gehad met afnemers en geïnteresseerde bezoekers. Het was vooral nuttig om bestaande relaties te versterken en ons unieke product opnieuw onder de aandacht te brengen.” Bouk Hoijtink, LVNG: “LVNG is een relatief nieuw merk in de promotionele wereld. We kijken er naar uit om onze producten en ons verhaal voor het eerst te introduceren aan deze specifieke doelgroep.” Kun je al iets zeggen over de invulling van je beursdeelname dit jaar? Van de Vossenberg: “JANZEN ziet de beurs vooral om persoonlijk contact te onderhouden. Klanten kunnen onze parfums en persoonlijke verzorgingsproducten in het echt zien en ervaren – dat is essentieel voor onze branche. Het draait vooral om gespreksmomenten: bijpraten, de band met elkaar versterken en alvast vooruitkijken naar het komende seizoen.” Den Berger: “We willen klanten in aanloop naar de WK-kwalificatie einde dit jaar alvast enthousiasmeren voor de mogelijkheden van bedrukte (voet-, volley-, rugby)ballen en accessoires. Volgend jaar vindt het WK voetbal plaats en dat is voor ons een belangrijk moment. Wij zien de beurs als moment om klanten ‘warm te maken’ voor campagnes rondom grote sportevenementen. Om die reden denken we nu ook al aan deelname aan de Product Première in januari.” Hoijtink: “Wij willen bezoekers laten ervaren wie wij zijn en wat we doen. LVNG combineert Home Care met Personal Care in één geur. Naast geurbeleving gaat het ook om design, dus is het belangrijk dat mensen de producten fysiek kunnen zien, voelen en ruiken.” Steenwijk: “Dit jaar staan we na goed overleg met de organisatie op een betere locatie, met meer aanloop, en dat maakt naar mijn verwachting een groot verschil. We laten ons levende product, de fruitbomen en -planten, opnieuw zien en zetten in op persoonlijk contact en beleving. Het is belangrijk dat bezoekers de kwaliteit en de betekenis van ons product kunnen ervaren op de beurs.” Verheij: “We presenteren de CIRCULR. & Friends collectie: sportartikelen van gerecyclede materialen (van sportFree parking, food & drinks EXPOHOUTEN PROMOTIONAL PRODUCTS OF PRICELESS VALUE 3 & 4 SEPTEMBER www.thesupplierdays.com Biggest promo event of Europe, second half of the year! With a 61 2025 - nummer 3 - promzvak.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5