60 Met als krachtig en vooral gastvrij thema ‘Dutch Touch’ kijken we uit naar een levendige editie van The Supplierdays. Omdat we altijd benieuwd zijn hoe de beursdagen worden beleefd, laten we alvast vijf exposanten aan het woord. Ter inspiratie van iedereen die van plan is naar Expo Houten te komen, beantwoorden zij drie vragen over hun deelname. Ben je eerder exposant geweest tijdens The Supplierdays en zo ja, hoe is dat bevallen? Louis den Berger, Businessball: “Wij zijn elk jaar aanwezig als exposant. The Supplierdays zijn voor ons een goed moment om met klanten in gesprek te gaan. Het is een mooie kans om weer ‘top of mind’ te raken bij distributeurs In september is het tijd voor The Supplierdays 2025, hét evenement voor de promotionele branche om te netwerken en nieuwe kansen te ontdekken. Veel branchepartijen hebben zich al aangemeld als exposant. Wij spraken enkelen van hen over de ervaringen van vorig jaar en de verwachtingen voor de komende editie. EXPOSANTEN OVER KANSEN EN VERWACHTINGEN THE SUPPLIERDAYS en om bestaande relaties te onderhouden. We spreken de juiste mensen en het levert ons waardevolle inzichten op voor wat betreft de behoeften in de markt.” Nick van de Vossenberg, JANZEN: “Wij nemen elk jaar deel aan The Supplierdays. Het is een ideaal moment om alle relaties in korte tijd te spreken. In plaats van iedereen persoonlijk te bezoeken, kun je tijdens de beurs snel en efficiënt bijpraten. Vorig jaar hebben we er zelfs een paar mooie nieuwe klanten aan overgehouden.” Floris Verheij, CIRCULR: “Dit jaar doen wij voor het eerst mee aan The Supplierdays. Zelf heb ik er eerder gestaan met Interall Group en vorig jaar was ik op de stand van onze partner Eurobottle aanwezig, om te vertellen over onze DOOR WALLY CARTIGNY
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5