PROMZ VAK 01-2025

WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “KLANTEN WILLEN STEEDS VAKER KLEINERE OPLAGES, VOLLEDIG AFGESTEMD OP HUN SPECIFIEKE BEHOEFTEN.” (Gert-Jan Mulstege, Toppoint, pag. 33) “WE MERKTEN DAT VEEL KLANTEN BEHOEFTE HADDEN AAN EEN ONE-STOPSHOP WAAR ZE TEXTIEL KUNNEN BESTELLEN ÉN LATEN BEDRUKKEN OF BORDUREN. VOORHEEN BESTEEDDEN WE DIT UIT AAN VERSCHILLENDE PARTIJEN, MAAR NU DOEN WE ALLES IN EIGEN BEHEER.” (Bart Oerlemans, Textiel Groep Holland, pag. 37) “ALS EEN BEDRIJF GROTER WORDT, VERLIES IK HET GEVOEL MET DE BASIS. HIER BEN IK PRECIES OP M’N PLEK.” (Auke Brattinga, Books Unlimited, pag. 13) “Binnen tien minuten wisten we dat dit een match was.” (Arno van Helden, Giving, pag. 41) “WE WILLEN LATEN ZIEN DAT KWALITEIT EN IMPACT PERFECT SAMEN KUNNEN GAAN.” (Ruben Peters, FLASKE, pag. 11) “WAAR WIJ VOORHEEN AANVRAGEN KREGEN VOOR DUIZENDEN PLASTIC PENNEN, DRAAIT HET ANNO 2025 OOK BIJ PROMOTIONELE PRODUCTEN OM LONG LASTING IMPACT. VOOR MIJ IS DE TREND VAN 2025 DUS LESS IS MORE. ” (Jasmijn Dirkse, DDG Promotions, pag. 10) 9 2025 - nummer 1 - promzvak.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5