PROMZ VAK 01-2025

8 57 2025 - nummer 1 - promzvak.nl Het Bredase Breepark was dit jaar de locatie van een tweedaagse PromZ Product Première voor de Nederlandse en Belgische markt. Op de beurs was sprake van een uitgebreid assortiment productcategorieën met ruimte voor werkkleding, kerst- en relatieartikelen en promotionele producten. Het thema ‘License to Change’ benadrukt bovendien de toewijding van PromZ Product Première aan innovatie en groei binnen de branche. Het nut van PromZ Product Première Direct na de beurs hebben wij exposanten enkele vragen gesteld over hun ervaringen in Breda. Als eerste waren wij benieuwd op welke manier deelname aan PromZ Product Première voor organisaties van nut is. Diverse deelnemers geven aan dat ze veel nieuwe contacten hebben gelegd en uitvoerig hebben gesproken met bestaande klanten. Sommige exposanten melden dat ze op deze beurs andere relaties hebben ontmoet dan bijvoorbeeld tijdens PSI, wat als een zeer positieve aanvulling is ervaren. De uitbreiding naar twee dagen heeft deelnemers in PromZ Product Première had dit jaar als thema ‘License to Change’. Niet voor niets, want er was behoefte aan een update van deze beurs. Wij waren benieuwd naar de ervaringen van deelnemers en vroegen hen die te delen. Een terugblik op de beurs met het oog op kansen voor dit jaar. VERNIEUWDE PROMZ PRODUCT PREMIÈRE VALT IN DE SMAAK BIJ DEELNEMERS DOOR WALLY CARTIGNY staat gesteld om met meer geïnteresseerden te spreken en ook om ze beter te informeren. En last but not least: PromZ Product Première leidt tot zaken. Diverse deelnemers maken melding van flinke hoeveelheden leads en concrete offertes. De openbaringen van PromZ Product Première Wij vroegen deelnemers ook wat hen het meest is opgevallen tijdens de beurs, bijvoorbeeld tijdens gesprekken met relaties. Opnieuw geven exposanten aan dat ze de tijd konden nemen om met bezoekers te praten. Dit kwam mede doordat de beurs overzichtelijk was ingedeeld in verschillende domeinen en doordat het nooit tè druk was. Ook wordt gewezen op de positiviteit van bezoekers: er was sprake van oprechte interesse van bedrijven die openstaan voor mooie producten. Een echte openbaring voor sommigen was de aanwezigheid van drukkerijen die kerstpakketten maken. Enkele deelnemers geven aan te hopen op meer Belgische bezoekers, terwijl anderen aangeven dat ze de balans tussen Vlaams en Nederlands al heel positief vonden.”

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5