8 Mooie en effectieve promotionele producten tonen leveranciers en intermediairs graag aan de buitenwereld, zeker als ze worden ingezet voor merken die ertoe doen. Zaak is dan wel om er zeker van te zijn dat die producten ook getoond mógen worden. Dat is niet altijd het geval en daarvan blijkt niet elke martkspeler zich even bewust. Actiemarketingprofessional Martin de Winter luidt de noodklok. KETEN MOET SCHENDING MERKRECHTEN SERIEUZER NEMEN Martin de Winter, auteur van het Handboek voor activaties en promotionele producten, is directeur van Hokra, bureau voor merkactivatie, promotionele middelen en marketingexecutie. Zijn bureau werkt voor veel grotere merken waarbij DOOR WALLY CARTIGNY onder andere acties met promotionele artikelen worden bedacht. Daarbij worden contracten opgesteld waarin nauwkeurig wordt vastgelegd wat er rondom de promotie van het beoogde merk wel en vooral ook niet hoort te gebeuren. “Een van de aspecten is dat opdrachtgevers 61 2024 - nummer 8 - promzvak.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5