5 vragen aan 4 toonaangevende leveranciers 8 WAT MAAKT JOUW PRODUCTEN UNIEK VERGELEKEN MET DIE VAN ANDERE AANBIEDERS? Oscar Sjoerds Onze themalijnen zijn actueel en trendy, de artikelen zijn op elkaar afgestemd en spelen in op de emoties van de consument. Maria de Jong Tastemakers bedenkt en ontwikkelt themaverpakkingen voor food in geschenkpakketten. Wat ons onderscheidt, is onze creativiteit en ons scherpe oog voor trends. Elk jaar ontwikkelen we weer een reeks unieke verpakkingen binnen nieuwe, originele thema’s. Hierdoor bieden we onze afnemers de mogelijkheid om hun klanten jaarlijks maximaal te kunnen verrassen. Romy Groenland Kerst is onze core business, eigenlijk zijn wij altijd bezig met kerst. We streven voortdurend naar vernieuwing, waardoor we altijd vooroplopen in het introduceren van nieuwe trends en concepten. Ook leggen we sterk de nadruk op duurzaamheid, wat betekent dat onze producten niet alleen mooi zijn, maar ook een positieve impact hebben op het milieu. Joris Jansen van den Berg Onze tassen zijn volledig eigen design en eigen productie. Daarnaast zijn onze tassen onderscheidend qua kleur en materiaalgebruik. Ook zijn onze tassen gecertificeerd met betrekking tot duurzame productie en arbeidsomstandigheden. HOE ZORGEN JULLIE DAT JULLIE PRODUCTEN BLIJVEN AANSLUITEN BIJ DE NIEUWSTE TREND ONTWIKKELINGEN IN DE WERELD VAN KERSTPAKKETTEN? Oscar Sjoerds Door het bezoeken van de belangrijkste foodbeurzen in Europa, het inschakelen van trendwatchers en door veel te praten met onze klanten. Maria de Jong Tastemakers verdiept zich constant in de trends en ontwikkelingen binnen food, design en gifting en laat zich adviseren door trendwatchers uit binnen en buitenland. Daaruit ontstaan onze zorgvuldig gekozen thema’s, kleuren en kwaliteitsproducten. Romy Groenland We bezoeken wereldwijd steden en beurzen om nieuwe trends tijdig te signaleren en werken nauw samen met andere toeleveranciers om thematische aansluiting te ontwikkelen. Joris Jansen van den Berg Belangrijk om te weten is dat de kerstmarkt een trendvolgende markt is en geen trendsettende markt. Wij maken gebruik van trendrapporten die binnen de kerstbranche verkrijgbaar zijn. HOE ZORGEN JULLIE ERVOOR DAT JULLIE PAKKETTEN IEDEREEN IN EEN TEAM AANSPREKEN, VANWEGE DE MOGELIJKE VERSCHILLENDE ACHTERGRONDEN BINNEN EEN BEDRIJF? Oscar Sjoerds Door een zorgvuldige keuze van de thema’s, met aandacht voor duurzaamheid, kiezen we foodartikelen die voor iedereen geschikt zijn. Ook zit er minder tot geen alcohol meer in onze producten. Maria de Jong Een groot gedeelte van de producten die wij selecteren zijn geschikt voor een breed publiek, doordat we rekening houden met landelijk populaire producten en smaken. Daarnaast bevatten onze Taste, Pure en Colour collections een heel breed assortiment die alle smaakrichtingen en eetmomenten bevatten. Dat geeft onze klanten de mogelijkheid om een pakket geschikt te maken voor elke specifieke klantvraag. We willen iedereen aanspreken, ongeacht hun achtergrond, en daarom creëren we diverse thema’s die een breed publiek aanspreken. Romy Groenland Wij als leverancier zorgen ervoor dat onze collectie iedereen in het team aanspreekt door jaarlijks een brede collectie samen te stellen. Op deze manier kunnen we voldoen aan de diverse wensen en achtergronden binnen een bedrijf. Joris Jansen van den Berg Wij maken geen pakketten, dat doen onze klanten: de kerstpakketten samenstellers. Wij zijn alleen toeleverancier van tassen die o.a. ook geleverd worden aan de nationale en internationale promotionele markt. 61 2024 - nummer 3 - promzvak.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5