PROMZ VAK 01-2024

Oermerk thermosflessen mateloos populair (advertentie) len door wetenschappelijke organisaties. Een persoon van 50 kilo heeft dus 1,7 liter nodig, bij 60 kilo 2,1 liter, bij 70 kilo 2,4 liter en bij 80 kilo 2,8 liter. Dat is meer dan je in eerste instantie zou verwachten. Volgens Arjen Stalpers is de volgende stap in drinkware een thermosfles met meerdere mogelijkheden. “Je ziet nu dat heel veel mensen meerdere flessen hebben. Een voor in de auto, een voor in de sportschool en ga zo maar door. De nieuwste trend is dat je 1 fles hebt voor zowel koude als warme dranken, maar met meerdere opzetmogelijkheden. Een met een kop, een met een gewone opening, een rietje et cetera. Kortom, een basismodel met meerdere drinkmogelijkheden. Wij denken dat dit de komende tijd steeds populairder gaat worden. Sowieso denken we dat we steeds meer toegaan naar langdurig te gebruiken flessen. Drinkware lijkt steeds meer mode te worden. Waar het vroeger vooral ging om functionaliteit, zien we dat nu zaken als kleur belangrijker worden.” Toekomst Arjen Stalpers zal bij CJ Agencies trachten de b-to-b tak verder uit te bouwen. “We hebben mooie merken met mooie verhalen en ik weet zeker dat deze ook in de promotionele markt een toekomst hebben. Natuurlijk hebben we de tijd mee. Eindklanten zijn op zoek naar producten die lang meegaan en die toegevoegde waarde hebben voor de gebruiker. In dat segment zijn wij natuurlijk heel goed vertegenwoordigd. Dat een bepaald product zoals de Quencer zo populair is ineens, is natuurlijk leuk, maar ik zie liever een geleidelijke groei. Ook omdat ik ervan overtuigd ben dat onze merken echt een mooie toevoeging kunnen zijn in een wereld die vraagt om duurzame producten.” Stanley-producten worden vaak geassocieerd met avontuur, duurzaamheid, en betrouwbaarheid. Het succes van de Quencher en andere producten heeft ertoe bijgedragen dat Stanley een geliefd merk is geworden onder zowel outdoor enthousiastelingen als dagelijkse gebruikers die waarde hechten aan kwaliteit en functionaliteit in hun drinkwaren en voedselopslagproducten. Door zijn lange geschiedenis van innovatie en kwaliteit heeft Stanley een sterke positie in de markt weten te behouden en blijft het merk evolueren met de behoeften van de consument. 9 47 2024 - nummer 1 - promzvak.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5