44 Aan de buitenzijde ziet het kantoor van CJ Agencies op een Baarns industrieterrein er enigszins saai uit. De binnenzijde is allesbehalve saai. Wat een mooie merken (25 in totaal). Van Black Diamond tot Columbia en van Sorel tot Stanley. Keesjan Veth, de eigenaar van CJ Agencies, heeft een neus voor merken die naar verloop van tijd hip worden. Zo introduceerde hij ook The North Face in Nederland. Stanley is op dit moment zo’n merk dat ongekend hip is in de retail. Met name de grote drinkflessen met rietje (de zogenaamde Quencer) zijn niet aan te slepen. Maar ook in de business-to-business is Stanley tegenwoordig enorm geliefd. CJ Agencies in Baarn vertegenwoordigt prachtige merken in het hogere outdoor segment. De mensen die er werken hebben allemaal een passie voor dit segment. Een gesprek over onder meer de populariteit van het merk Stanley met Arjen Stalpers die als key accountmanager verantwoordelijk is voor het merk. OERMERK THERMOSFLESSEN MATELOOS POPULAIR Ontstaan van het Merk Stanley werd in 1913 opgericht door William Stanley Jr., een uitvinder die een revolutionaire manier bedacht om vacuümflessen te produceren. Hij combineerde de technologie van een vacuümisolatie met de sterkte van staal, wat resulteerde in een thermosfles die beter de temperatuur kon behouden en duurzamer was dan de bestaande glazen modellen. Dit was een aanzienlijke verbetering in de markt voor geïsoleerde containers, waardoor het merk al snel populair werd bij consumenten. Mij staat de gedeukte (door enorm lang gebruik) groene thermosfles van mijn opa nog helder voor de geest. EEN GEZOND MENS VAN 80 KILO MOET 2,8 LITER PER DAG DRINKEN DOOR PETER VAN GESTEL
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5