PROMZ VAK 04-2023

note 87 2023 - nummer 7 - promzvak.nl NIEUWE SALES ASSISTANT VOOR TRENDFACTORY Trendfactory heeft per 1 oktober 2023 Agata Wysocka aangesteld als Sales Assistant. Wysocka ondersteunt de verkoop en orderverwerking, met een focus op de D-A-CH-regio. De nieuwe medewerker zal helpen om het merk Rituals, dat door Trendfactory in de B2Bsector wordt gedistribueerd, verder te verankeren en te promoten op de markt voor promotionele artikelen. Wysocka werkte eerder al twee jaar in de verkoop voor de D-ACH-regio bij PF Concept. “De ervaring die ik daar heb opgedaan, kan ik direct inzetten in mijn werk bij Trendfactory”, legt Wysocka uit. Daarnaast heeft de afgestudeerde germaniste ongeveer 13 jaar als projectcoördinator bij Ströer Polska gewerkt en spreekt ze naast Pools, Duits en Engels ook Nederlands. Sebastian Sedlick, Director of Sales Europe bij Trendfactory, is blij met de versterking van zijn team: “Ze zal al haar kennis en ervaring inbrengen in haar nieuwe functie.” MOPA: MUSEUM VOOR PROMOTIONELE ARTIKELEN TIJDENS PSI Cybergroup International opent samen met de PSI een Museum voor Promotionele Artikelen. Deze pop-up tentoonstelling die op 170 vierkante meter plaatsvindt nodigt bezoekers uit een reis te maken door het verleden, heden en toekomst van promotionele artikelen. MoPA is te vinden in Hal 10 van de PSI. Onder het motto “Traditie ontmoet Transformatie” zullen elf tijdcapsules tonen hoe het promotionele product ontstond, waar het vandaan kwam, wat het oorspronkelijke doel was en hoe de toekomst van dit marketinginstrument eruit zou kunnen zien. In samenwerking met de toonaangevende Europese brancheverenigingen, streeft de tentoonstelling ernaar bezoekers uit heel Europa te inspireren. Wereldwijd onderzoek gedaan naar de collectie Gedurende de afgelopen 12 maanden heeft een toegewijd team van experts van Cybergroup International gewerkt aan het tot leven brengen van de geschiedenis van promotionele artikelen. Ze hebben wereldwijd onderzoek gedaan, op zoek naar unieke items en samengewerkt met andere musea om een wereldwijd unieke tentoonstelling samen te stellen. “Het doel is om mensen te inspireren promotionele producten in te zetten, op welke manier dan ook”, zo stelt CEO Steven Baumgaertner van Cybergroup. “Daarnaast is het goed dat we een wereldwijde collectie samenstellen om zo de geschiedenis van ons vak vast te leggen en te bewaren.” De MoPA app Bij het betreden van het museum verandert je mobiele telefoon in een digitale museumgids. Met waardevolle achtergrondinformatie over de tentoonstellingen, beelden, verhalen, films en geluid. De audiogids wordt geactiveerd met GPS/geofence. Scan simpelweg de QR-code. De MoPA Winkel Direct naast het Museum van Promotionele Artikelen brengt de MoPA Winkel de museumsfeer opnieuw tot leven. Hier vinden bezoekers een verscheidenheid aan traditionele en vooral nieuwe artikelen, aantrekkelijk weergegeven in de look en feel van een modern winkelraam. Traditie ontmoet transformatie in de winkel. Het assortiment omvat alles van klassieke en traditionele promotionele artikelen tot de nieuwste producttrends. Het MoPA Café In het MoPA Café kunnen bezoekers zich onderdompelen in een wereld van inventieve en artistieke dialoog over het thema traditie vs. transformatie, terwijl ze genieten van een heerlijke koffiecreatie. Met comfortabele zitplaatsen is het café een uitnodigende plek voor dialoog, reflectie en pauzes. Meer informatie: www.mopa.world

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5