Onze bezoekersstructuur is onze USP 9 In het kader van lezingen en tentoonstellingsruimtes biedt de HAPTICA® live de bezoekers ideeën en inspiratie en wil ze hen imponeren met de kracht en het potentieel van haptische reclame. Wat staat er gepland voor de volgende editie op 13 maart? Barth: Zoals elk jaar nodigen we marketing- en communicatie-experts uit van bekende bedrijven en organisaties om te rapporteren over hun eigen ervaringen met promotieartikelen in het kader van ons lezingenprogramma. In 2024 zal de focus liggen op "Generieke marketing als een missie" en de keynote zal een blik werpen op het centrale thema van duurzaamheid en hoe je het kunt integreren in je eigen marketingmix – met speciale aandacht voor de rol van haptische reclame hierin. Daarnaast hebben we, zoals gewoonlijk, een reeks van ondersteunende programma's gepland, waarvan sommige al vaststaan en anderen nog in de planningsfase zitten. Wat ik wel kan verklappen is dat we al druk bezig zijn met de voorbereidingen voor de Best Practice-competitie, de HAPTICA® live @ Work-show en de prijsuitreiking van de Promotional Gift Award. Zijn er nog andere veranderingen of innovaties gepland voor de HAPTICA® live '24? Michael Scherer: Zonder al te veel weg te geven, kunnen we zeggen dat we enkele verrassingen in petto hebben voor de twaalfde editie, waaronder een nieuwe halindeling, nieuwe exposanten en natuurlijk nieuwe ondersteunende programma's. Het is onze missie om de "Ervaring van Haptische Reclame" constant te verbeteren en aan te passen aan de behoeften van onze bezoekers en exposanten. Hierbij spelen feedback, suggesties en ideeën van alle betrokkenen een grote rol. Wat in ieder geval vaststaat: de HAPTICA® live zal ook in 2024 weer het podium bieden voor de huidige trends en ontwikkelingen in de branche, zowel qua producten als qua communicatieconcepten. Tot slot een persoonlijke vraag: welke promotieartikelen gebruiken jullie zelf graag privé? Barth: Ik gebruik graag duurzame producten die daadwerkelijk een nut hebben in het dagelijks leven en dus vaak gebruikt worden. Het belangrijkste is voor mij dat een product een duidelijk nut heeft en van goede kwaliteit is. Een goed voorbeeld is een hoogwaardige, duurzame waterfles die ik dagelijks gebruik. Ook een goede kwaliteit notitieboek is een must voor mij. Michael Scherer: Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Voor mij is het belangrijk dat het product me helpt in mijn dagelijks leven, of dat nu op kantoor is of in mijn vrije tijd. Wat ik echt waardeer zijn producten die een verhaal vertellen, bijvoorbeeld doordat ze gemaakt zijn van gerecyclede materialen of omdat ze op een bijzondere manier worden geproduceerd. Maar net zo belangrijk is het dat ze esthetisch aantrekkelijk zijn en voldoen aan mijn persoonlijke smaak. 61 2023 - nummer 5 - promzvak.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5