WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? We helpen de boeren om anders te denken en beter om te gaan met hun land. Grote supermarktketens bieden wat dat betreft geen oplossing. (Emile Corre, Roze Bunker, pag. 31) We zijn nu ook heel druk bezig om te bekijken hoe we op een objectieve manier duidelijk kunnen maken hoe duurzaam onze producten nu werkelijk zijn (Ruben van ’t Loo, Clipper, pag. 21) Pennen zijn nog altijd een enorm belangrijk onderdeel van de promotionele markt. Iedereen gebruikt ze nog steeds. Het zijn niet meer de volumes van vroeger; dezelfde bedrijven die vroeger 100.000 pennen van 20 cent per stuk bestelden, kiezen nu veel gerichter en denken er langer over na aan wie ze ze uitdelen. (Tom de Kleyn, Prodir, pag. 13) IK ZOU HET GEWELDIG VINDEN ALS WE BINNEN DE BRANCHE EEN COMMUNITY KUNNEN VORMEN VAN B-CORP GECERTIFICEERDE BEDRIJVEN. (Esther Smit, Oxious, pag. 41) SNOEP MET EEN PAKKENDE BOODSCHAP IS NOG STEEDS EEN IJZERSTERK PRODUCT. (Ron van Veen, Commercial Sweets, pag. 53) De beroepsopleiding PPP Allround Pro+ vind ik uitermate geschikt om je vakkennis te vergroten. De veranderingen in productie en materialen volgen elkaar snel op. Het is noodzakelijk dat je die ontwikkelingen goed volgt. Kennis is hét onderscheidend vermogen en de toegevoegde waarde die je als bedrijf in de markt hebt. (Michiel Vonk, Compacon, pag. 57) 2022 - nummer 3 - promzvak.nl 9
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5