PromZ Vak 2-2018
z 2018 - nummer 2 - promzvak.nl 9 ‘Als je kiest voor groei, ga dan bij jezelf na wat voor jou het beste groeipad is. Een belangrijk deel van het antwoord daarop kun je vinden op De Leveranciersdagen waar je inspiratie opdoet om richting aan je plannen en ideeën te geven.’ (John Swaab, Het Portaal, pag. 46) ‘Als je als distributeur geen aandacht voor je eindklant hebt, dan kunnen de eindklanten als alternatief net zo goed voor webshops kiezen.’ (Rob van Berkom, Deonet, pag. 42) ‘Sommige prijzen of levertijden zijn gewoon niet realiseerbaar. Weet daarom wat je verkoopt, en als iets niet kan, zeg het dan ook.’ (Miklos Markovits, Interimage, pag. 37) ‘JE ZIET OOK DAT DE GROTE GENERALISTEN EIGENLIJK NIET MEER ELKAARS CONCURRENTEN ZIJN, MAAR DAT DE CONCURRENTIE VAN DE GROTE SPECIALISTEN KOMT.’ (Stephen Gibson, midocean, pag. 25) ‘Het gaat er in verkoopgesprekken om dat je durft te vragen wat iemand van je vindt. Ik noem dat commitment-vragen.’ (Wim van der Mark, Dialoogtrainers.nl, pag. 29) ‘Ik denk dat informatie cruciaal is. Zolang de klant maar weet en krijgt wat hij verwacht. Liever een kwali- tatief product dat aan de wensen voldoet, dan een sneller geleverd, minder goed product.’ (Thijs Bregman, 123inkt.nl , pag. 10) ‘Het gaat nooit meer zo langzaam als vandaag. Maar we worden ook wel gedrild in het ongeduld.’ (Paul Moers, retail- en merkendeskundige, pag. 10) ‘Het gros van de suppliers is nauwelijks Europees georiënteerd. Europa is steeds meer één markt, maar nog niet in de promotionele productenindustrie.’ (Ton Löbker, Compacon, pag. 22) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER?
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5