PromZ Vak 01-2018
8 I N H O U D 36 41 24 Wie zegt wat in dit nummer? <11> ‘Er is altijd wel iemand goedkoper.’ Waarom focussen klanten zo op prijs? Opdrachtgevers zeggen veel belang te hechten aan originele en unieke promotionele producten, maar als puntje bij paaltje komt blijkt de prijs van het gebodene toch vaak de doorslaggevende factor te zijn. <12> Het net gelanceerde Heroes of Print is een van de opvallendste nieuwe moves van Plato Group. Het richt zich ook op consumenten, die Plato Group als een aparte doelgroep ziet. Ron Boer (Plato) licht toe. <20> Aanbestedingen zijn net een black box. Distributeurs en Arjan van Vliet, contractmanager Representatie bij de Belastingdienst, over het wel en wee van aanbestedingen. <24> Column Wim van der Mark (Dialoogtrainers.nl) over persoonlijke aandacht als smeerolie van relaties. <29> Wolf Creemers, de nieuwe ceo van Giving Europe: ‘Ik leg de focus op het ontzorgen van onze partners’. <36> Digitale tegentrend goed voor de promotionele productenbranche. Dit zei Michael Freter bij de opening van de PSI 2018. En een terugblik: we vroegen vakgenoten wat ze van de PSI vonden en of ze suggesties hebben om weer meer exposanten en bezoekers te trekken. <40> Supplier versus distributeur. 5 vragen. Aan Robin Vogel (ButtonBoss Group) en Bert Groenendijk (La Parada). <46> Mr Alexander Singewald (Singewald Consultants Group) over de ‘Algemene Verordening Gegevensbescherming’, de nieuwe privacy-wetgeving, die eind mei van kracht wordt. <49> PPP-pagina, geschreven onder verantwoording van het PPP. <53> New ProductZ <57> NoteZ <65> 20 29
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5