PromZ Vak 01-2018
2018 - nummer 1 - promzvak.nl 67 no t e z z Transcontinenta komt met deze OneStep 2. Dit is een analoge direct-klaar camera, waarbij een klassiek design met hedendaagse stijl wordt gecom- bineerd. De OneStep 2 is geïnspireerd op de originele OneStep van Polaroid, maar werd geüpdatet om een makkelijk te gebruiken direct-klaar camera te zijn die direct werkt. Dit product sluit aan op de retrotrend en de vraag naar echt, tastbare promotionele producten. De OneStep 2 camera heeft een hoge kwaliteit lens en een krachtige flitser. De oplaadbare accu is zeer lang te gebruiken. Deze direct klaar camera print foto’s uit in het originele Polaroid formaat, ca. 8,7x10,6 cm. Meer info: sales@transcontinenta.nl Haptica 2018: 21 maart De inmiddels zesde editie van Haptica Live vindt plaats op 21 maart in het World Conference Center in Bonn. Deze eendaagse beurs voor de relatiegeschenkenwereld wordt georganiseerd door WA Media. Er worden weer meer dan 170 exposanten ver- wacht. In 2017 presenteerden 175 leveranciers (in 2016: 142 leveranciers) hun noviteiten op de beursvloer. In dat jaar kwamen 1946 bezoekers naar het event (2016: 1494). Handelaren en eindklanten hebben toe- gang. Er zijn lezingen, presentaties en aan het slot van de dag de Award Ceremony van de Promotional Gifts Award 2017. Meer informatie en aanmelden op www.haptica-live.de Nieuwe huisstijl BeGlobal BeGlobal heeft een nieuwe huisstijl. Samen met de wijziging van de oude huisstijl zijn ook de pay-off en de activiteitsaanduiding aangepast. De ‘nieuwe’ naam is ook BeGlobal – zonder Promotions. Het nieuwe logo van BeGlobal vervangt het logo dat bij de oprichting door de eigenaren in 2002 was bedacht. “De afgelopen jaren zijn wij steeds gro- tere bedrijven gaan adviseren over hoe zij hun huisstijl moeten toepassen op onze producten. Het was nu hoog tijd om onze eigen huisstijl meer in lijn te laten zijn bij de kwaliteit van onze dienstverlening,” licht Marco Horneman van BeGlobal toe. Resultaat bereiken Waar voorheen gesproken werd over BeGlobal Promotions, wordt vanaf heden alleen BeGlobal als handelsnaam gebruikt. In het logo wordt de activiteit ‘pro- duct media’ gebruikt. André Noordwijk (BeGlobal): “Wij zijn van mening dat onze producten worden gebruikt om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten met als uiteindelijk doel hun merken te versterken. Met deze insteek hebben we daarom ook de pay-off van BeGlobal veranderd in ‘Building Brands’.” ZOGI gevestigd in Barendrecht Door de sterke (internationale) groei heeft leverancier ZOGI zijn exportkantoor sinds eind vorig jaar gevestigd in Barendrecht. Lieke Schröder is vanuit dit kantoor werk- zaam om ZOGI verder te laten groeien. Het bedrijf voor elektronische promotionele producten levert voor zo’n 40% eigen design producten, en met het winnen van verschil- lende awards voor design en service heeft ZOGI een goede reputatie opgebouwd. Ook heeft ZOGI veel eigen projecten, waar alle medewerkers deel van uit maken: bijvoor- beeld een eigen bijenteelt, een ballonvaart event of een bierbrouwerij. Dit zijn allemaal dingen waar klanten regelmatig van mee kun- nen genieten. “We zijn bezig om van ZOGI een merk te maken, wat zich ook uit in het creëren van beleving bij klanten,” aldus Lieke Schröder. Meer info: 06 14651205.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5