PromZ Vak 04-2017
2017 - nummer 4 – www.promz.nl 31 z (advertentie) 9 Weer belangrijk ijkmoment wat het jaar gaat brengen producten steviger in de marketingsector te verankeren. De PSI geeft de eindklant een goede indruk hoe creatief en divers deze branche is.” De eerste Klantendag op de PSI in 2017 was een matig succes. Maar het initiatief wordt gecontinueerd. Tijdens de PSI 2018 wordt voor de tweede maal een Klantendag georganiseerd op donderdag 11 januari. (Meer info is verkrijgbaar bij de organisatie van de PSI, zie ook www. psi-messe.com) . Thema’s In diverse hallen, al dan niet in aparte ruimtes, biedt de PSI 2018 extra aandacht aan bijvoorbeeld inventors, sustainability, compliance en noviteiten in de PSI First Club. Nieuw zijn de thema’s merchandising en licensing, die volgens de PSI een steeds belangrijker rol gaan spelen in de promotionele productenbranche. Er is een speciale lounge voor ingericht, waar o.a. best practices worden gepresenteerd. Schrijfwaren staan in de picture als tegentrend van de digitalisering. Promotioneel textiel is ook dit keer een van de trekkers van de beurs, meldt de PSI-organisatie. Volgens de beursorganisator is rond de 35% van de bezoekers met name geïnteresseerd in promotioneel textiel. De Textile Area – inclusief de Catwalk - wordt dan ook uitgebreid, o.a. met het Textielforum (workshops en seminars) en demonstraties van de ver- schillende mogelijkheden om textiel te bewerken. (Vanaf 2019 wordt ook de beurs viscom, vakbeurs voor visuele communicatie en ook een beurs van Reed Exhibitions, gelijktijdig met de PSI gehouden, in nabij gelegen hallen. Bezoekers van de PSI hebben dan ook toegang tot de viscom. Andersom is dat niet het geval, zover nu bekend is.) PromZ Pavilion & Bar Zoals gebruikelijk is ook PromZ aanwezig op de PSI. Met het PromZ Pavilion (hal 12, stand C41) waar zo’n 25 suppliers (voornamelijk Nederlandse) staan en natuurlijk PromZ zelf met de inmiddels legen- darische PromZ Bar, waar vanaf ’s morgens vroeg de koffie klaar staat en later op de dag ook fris, bier of wijn wordt geschonken en op oer- Hollandse bitterballen en kaas wordt getrakteerd. De PromZ Bar heeft een nieuwe gedaante gekregen die doet denken aan een beachbar. Relaties van PromZ zijn er alle dagen welkom om even de voeten rust te geven, de dorst te lessen, bij te praten met collega’s en nieuwe contacten te leggen. Op dinsdag en woensdag tussen 17 uur en 18.30 uur vindt de gebruikelijke PromZ Netwerkborrel plaats. Exposanten in het PromZ Pavilion zijn o.a. BQS, BrandCharger Worldwide, BusinessBall, Custom Cufflinks, Euronatal, Xapron, GBO Innovation Makers, Hypon, JBL by Harman, Kroma Nederland, Brighton Tie Makers, MarkeTEArs, Mini BeachFlag, Pitchfix, Moods and the City, Njoy the Music, SoXs, I. Arbeid Uurwerken, PowerCubes, Premo, Promidata, PPP, Tiflo, Hilarius Design, Promoclip en Zippo. Impressie van de nieuwe PromZ Bar op de PSI 2018.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5