PromZ Vak 03-2017
6 I N H O U D z 2017 - nummer 3 - www.promz.nl 43 rsdagen, ed, k! stiche thema van De tPortaal,ondersteund ber jl.entrokken1196 ders (vorig jaar 125), as er een aanzienlijk uit België, Duitsland eestelijke dineravond bijgewoond door zo’n organiseerd door Het ogelijk gemaakt door iving Europe, Lensen indao en PPP. Tijdens jzenuitgereikt. dere locatie, namelijk endanplaatsopdins- . 31 42 54 24 WIE ZEGT WAT in dit nummer? <13> Column: Charles Borremans (Goud Uberconnected): ‘Old school premiums? Het kan wel op…’ <14> PromZ Vak in gesprek met Ralf Oster, ceo van PF Concept. <18> De vergelijking van uitkomsten van een aantal onderzoeken, levert een rijtje boeiende verschillen en overeenkomsten op tussen suppliers en distributeurs in diverse Europese landen. <24> Het is eten of gegeten worden. In een consoliderende markt ging Xindao zelf actief op zoek naar een financieel krachtige partner. Albert van der Veen, ceo van Xindao, geeft tekst en uitleg. <31> Hoe kunnen distributeurs hun klanten nog beter bereiken, zonder altijd bij ze aan tafel te hoeven zitten? Het was een thema van de seminars op De Leveranciersdagen 2017. <37> Uitreiking van de jaarlijkse vak- en publieksprijzen in de promotionele producten- branche. <38> Terugblik op de Leveranciersdagen 2017: goed, gezellig en druk. <42> Column: Wim van der Mark (Dialoogtrainers.nl): ‘In dit artikel focus ik op online zicht- baarheid. Dat wordt nu eenmaal steeds belangrijker.’ <45> Nieuwe serie. Supplier versus distributeur. 5 vragen. < 50> Wat is een origineel promotioneel product? En hoe vertel je dat aan de klant? Overtuig hem er ook echt voor te kiezen. Want de klant zegt toch dat hij originaliteit wil? <54> New ProductZ. <58> PPP-pagina, geschreven onder verantwoording van het PPP. <63> NoteZ. <65> Merken en bedrijfsprofielen van suppliers. <69> 18
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5