PromZ Vak 03-2017
z 2017 - nummer 3 - www.promz.nl 13 ‘Het businessplan heb ik overigens destijds geschreven in het vliegtuig, op de achterkant van de menukaart van Martinair.’ (Stef van der Velde, Giving Europe, pag. 50) ‘Is dit gebruik van apps en virtual en augmented reality het begin van een revolutie in de promotie- c.q. premiumwereld? Ik denk het niet. De les van de afgelopen jaren in Nederland promotieland leert dat veranderingen zich niet revolutionair, maar evolutionair ontwikkelen.’ (Charles Borremans, Goud Uberconnected, pag.14) ‘Promotionele artikelen zijn dingen waar niemand om vraagt, maar die iedereen wil hebben.’ (Cecilia Grahn Nyd, MEC Gruppen, pag. 37) ‘De meerderheid van de busi- ness zal nooit bij online distri- buteurs komen te liggen, niet in Europa en ook niet in de VS. De meerderheid van de eindklan- ten wil altijd contact houden met hun distributeurs, vandaar.’ (Ralf Oster, PF Concept, pag. 18) ‘Zwartwit gesteld kun je zeggen dat Europese suppliers wat extremer zijn: of ze omarmen certificering of ze wijzen het af.’ (Marktonderzoeker Ed van Eunen, pag. 24) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER: ‘Alle middelen blijven belangrijk. Sommige mensen denken dat tegenwoordig alles om sociale media en online draait. Dat is natuurlijk te kort door de bocht. Naamsbekendheid en imago blijven de basis vormen.’ (Wim van der Mark, Dialoogtrainers.nl, pag. 45) ‘Het PPP levert al een groot aantal tools die de leden ondersteunt. Er wordt gekeken hoe we deze nog beter over de bühne kunnen krij- gen. Het is zonde wanneer leden deze niet gebruiken.’ (Edwin Bouman, PPP, pag. 63) ‘ER WERD AL WEL GEREGELD OP ONZE DEUR GEKLOPT. MAAR WE WAREN NIET OP ZOEK NAAR EEN STRATEGISCHE PARTNER IN DEZE SECTOR. WE WETEN ZELF HEEL GOED WELKE RICHTING WE WILLEN INSLAAN.’ (Albert van der Veen, Xindao, pag. 31)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5