PromZ Vak 02-2017
44 U it het onafhankelijk onderzoek van PromZ Vak (zie pag. 12) onder suppliers en distributeurs blijkt o.a. dat de omzetten in de eerste maanden van het jaar over het algemeen zijn gestegen, dat een ruime meerderheid van de opdrachtgevers over tenminste dezelfde zo niet grotere bud- getten beschikt en dat er vanuit opdrachtgevers meer vraag ontstaat naar duurdere en kwalitatief betere producten. Reden waarom de positieve mood weer overheerst in de branche, en dat is een mooi uitgangspunt voor De Leveranciersdagen die plaatsvinden op 6 en 7 september. Naast dit optimisme, zijn netwerken, socializen, (nieuwe) leve- ranciers en distributeurs ontmoeten en nieuwe producten zien (weer) de kernwoorden van De Leveranciersdagen. De vakbeurs TEKST: SABINE DOELMAN De Leveranciersdagen, het meetingpoint voor suppliers en distributeurs van promotionele producten, heeft dit jaar een nieuw motto: the only way is up! De branche kijkt positief vooruit, thumbs up, de crisis is voorbij en het positieve gevoel overheerst. De Leveranciersdagen 2017: the only way is up! is inmiddels een instituut, mede voor de standhouders reden om productintroducties en speciale sales- en marketingacties te lanceren. 1000 bezoekers verwacht Voor De Leveranciersdagen, en het vakfeest Night of the PromZ, de wining & dining na afloop van de eerste beursdag waar de awards voor Leverancier van het Jaar, Best Online Performance en Supplier of the Year worden uitgereikt, komt het vak weer samen in de Jaarbeurs Utrecht. Alle vakgenoten zijn er. De organisatie verwacht zo’n 1000 bezoekers en rond de 400 vakgenoten tijdens de Night of the PromZ. De Leveranciersdagen worden inmiddels voor het zesde achter-
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5