PromZ Vak 01-2017
2017 - nummer 1 - www.promz.nl 69 no t e z z PromZ.live slaat aan De drie beurzen PromZ Event, Je Klant in Beweging en RelatieZ worden PromZ.live. Op een nieuwe locatie en nieuwe data: Ahoy Rotterdam, 10 en 11 mei. De branche van premiums, relatie- en eindejaarsgeschenken is een dynami- sche en creatieve branche. In de nieuwe opzet PromZ.live kunnen exposanten die eigentijdse dynamiek en creatieve atmosfeer overbrengen en kunnen bezoekers die (ook letterlijk) ervaren. Op PromZ.live kunnen bezoekers (de professionals uit het bedrijfsleven, overheden en non-profit sector) kennis maken met een uiteenlopend scala van facetten van promotionele producten, relatiegeschenken, loyalty en actiemarketing. Zo is er ruimte voor demon- straties, workshops en tentoonstellingen. De seminars krijgen de vorm van een ‘silent disco’ in een speciale lounge. Interactie Organisator Het Portaal wil distributeurs het podium geven dat past bij de millenials van de huidige ‘werkvloeren’ en de generatie die er aan komt. De generaties voor wie delen, interactie en beleving kernwoorden zijn. PromZ. live spoort bezoekers aan om actief deel te nemen aan het evenement, en kennis en ervaring op een speelse manier op te doen en uit te wisselen. De locatie Ahoy Rotterdam past bij hun lifestyle. In totaal krijgt PromZ.live 6 special interest segmenten: de gadgetzone, de specialistenstraat, het brandz pavilion, het machinepark, de seminarlounge en het actiemarketingplein. Meer informatie: Het Portaal 075 – 6475747. Freddy Peeters over van XLCONCEPT naar MOB Freddy Peeters is begin dit jaar bij Mid Ocean Brands benoemd tot financial director van Mid Ocean Brands en chief financial officer bij de Mid Ocean Group. Als financiële man is het Peeters’ taak om de ver- snelde groei die de Barneveldse supplier, zowel autonoom als door ‘buy & build’ wil realiseren, mede voor te bereiden en te begeleiden. Peeters heeft op dit vlak ruime ervaring opge- daan bij diverse ondernemingen. Voordat hij bij MOB in dienst kwam, bekleedde hij de functie van director finance & operations bij XLCONCEPT. Eerder werkte hij bij Chestnut Corporate Finance en Capgemini Consulting. Hij behaalde zijn Master in Financial Management van Nyenrode Business University. Primex Textiles groeit door na overname MKB Fonds Medio 2016 heeft MKB Fonds een meerder- heidsbelang verworven in Primex Textiles BV (‘Primex’). Als vooraanstaande groothandel in promotioneel textiel, kwalificeerde Primex zich volledig als geschikte overnamekan- didaat voor MKB Fonds. Wat de markt op korte termijn van de groeistra- tegie van Primex gaat merken, is o.a. een sterke uitbreiding van het merkenportfolio, waardoor nog meer keuze in zowel de breedte als de diepte van het assortiment ontstaat. Klanten kunnen daarmee kiezen uit ruim 50.000 verschillende producten van meer dan 20 sterke merken, aldus een bericht van Piet Kemper (directie Primex). LIVE prom
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5