PromZ Vak 04-2016

2016 - nummer 4 - www.promz.nl 69 (advertentie) n ew z Rackpack van Promofabriek over naar Interall Interall Group gaat per 1 januari ook de Rackpack verkopen aan zijn Europese netwerk van distributeurs van promotionele producten. Maar ook de retail gaat door Interall worden bediend. Drie jaar geleden kreeg Interall Group, de in Amsterdam gevestigde leveran- cier van promotionele producten, de exclusieve rechten om Rackpack te ver- kopen in de USA. Maurice Stoevenbeld (Interall): “De rechten voor Rackpack Europa lagen bij Promofabriek, maar Interall Group heeft deze nu van hen gekocht, en zal per 1 januari de Rackpack gaan verkopen,” licht hij toe. De Rackpack (een wijnkist met een extra functie) bestaat inmiddels uit 6 modellen: Rackpack, Traychique, Saycheese, Winelight, Waycooler en de Robox. Al deze producten zijn te personaliseren. Nieuwe directeur voor Het Druckershuys Robert Kerkhoff doet een stapje terug bij Het Druckershuys. Sinds oktober van dit jaar is hij nog wel eigenaar, maar houdt hij zich niet meer bezig met de dagelijkse gang van zaken. Al bijna 30 jaar is Kerkhoff werkzaam in de relatiegeschenkensector. Eerst als sup- plier, later als drukker met Het Druckershuys. Met zijn ervaring als verkoper en drukker gaat hij trainingen verzorgen speciaal voor de relatiegeschenkenbranche. Het Druckershuys heeft in Johnny ter Mors, die al sinds 2011 als bedrijfsleider werkzaam is, zijn nieuwe directeur gevonden. Geresch: nieuwe naam voor Mokshop Mokshop, internetleverancier van bedrukte mokken en glazen, heeft sinds een maand een nieuwe naam: Geresch. Bedrijfsnamen met ‘mok’ erin zijn er al genoeg, aldus Gert van Kampen van Geresch. Bovendien is in de loop der jaren het accent meer op glazen komen te liggen dan op mokken, zegt hij. Sinds vele jaren werkt Mokshop (gevestigd in Apeldoorn) al samen met Rastal, één van Europa's grootste producenten en decorateurs op dit gebied. Mokshop en Rastal hebben besloten om te komen tot een verregaand samen- werkingsverband voor het totale assortiment bestemd voor de promotionele productenmarkt. Haptica 2017: 22 maart ‘Intangibly tangible. Movingly gripping. Simply touching. That is haptic adver- tising.’ Zo omschrijven de organisatoren WA Media het eendaagse event Haptica, dat plaatsvindt op 22 maart 2017 in het World Conference Center in Bonn. De inmiddels vijfde editie van Haptica telt zo’n 140 exposanten. Handelaren en eindklanten hebben toegang. Er zijn lezingen, presentaties en aan het slot van de dag de Award Ceremony van de Promotional Gift Award 2017. Meer informatie en aanmelden op  www.haptica-live.de

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5