PromZ Vak 04-2016
2016 - nummer 4 – www.promz.nl 39 z (advertentie) PSI 2017: het vak heeft er zin in! 9 Textiles, Pixsweet, Brandcharger, Businessball, Custom Cufflinks, Jamboree, Euro Natal, Hypon, JBL by Harman, MarkeTEArs, Minibeachflag, Pitchfix, Moods and the City, Njoy the Music, SoXs, I. Arbeid Uurwerken, Interimage China, PowerCubes, Promidata, PromoCat, Promoclip, Screen Holland, The One Towelling, Tiflo, TrinnoQ International, Xapron, X-Treme, Zippo, Brighton Tie Makers en the Brand Connectors. Highlights: 54% van alle PSI-bezoekers in 2016 kwamen uit het buitenland, aldus PSI-cijfers. Tot de top-10 behoren Nederland, België, Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Maar ook distributeurs uit landen als Zuid-Afrika, Brazilië en India bezochten de vakbeurs. Op de PSI-beurs worden 2366 verschillende productgroepen tentoongesteld. Promotioneel textiel blijft een hot topic. Volgens de PSI- organisatie komt ruim 40% van de bezoekers naar de PSI met een gerichte interesse in promotioneel textiel. Het Textile Area, dat ruimte biedt aan in promotioneel textiel gespecialiseerde suppliers die hun collecties tonen alsmede een inkijkje in de diverse veredelingstechnieken, is dit jaar groter van opzet. In dit ‘modecentrum van de beurs’ (hal 10) is ook weer de Catwalk te vinden, waar modellen de promotionele kleding van op de PSI aanwezige suppliers showen. Andere sterk vertegenwoordigde segmenten op de beursvloer zijn writing utensils, bags/suitcases, finishing technologies en promotional labelling. Ook de inventors zijn er weer in het Innovation Area (hal 12). Zo’n 50 noviteiten voor 2017 worden tentoongesteld in de zoge- heten PSI First Club (hal 9). Het gaat om promotionele producten van 50 suppliers, die niet eerder zijn getoond, ook niet op in house beurzen van de suppliers zelf. De PSI First Club reikt een aantal awards uit voor daar geïntroduceerde promotionele pro- ducten. Bezoekers van de beurs bepalen welke producten een noviteitsprijs krijgen.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5