PromZ Vak 03-2016

68 no t e z Supermarktketen Plus in online verkoop van kerstpakketten Supermarktketen Plus gaat via zijn webshop kerstpakketten verkopen. De onderneming mikt daarmee zowel op particu- lieren als het midden- en kleinbedrijf. “De vraag naar kerstpakketten trekt weer aan, waarbij online vooral gezocht wordt naar voordelige pakketten. Met een start- prijs van € 9,95 voor een kwalitatief goed pakket voorziet Plus in deze stijgende vraag,” meldt de supermarktketen. De supermarktketen heeft zelf weinig omkijken naar de service. Partner E-ditional verzorgt het hele proces van samenstellen, inpakken, opslag, bezorging en after sales, aldus Distrifood. TÜV Geprüfte powerbanks Toppoint heeft powerbanks met een TÜV Geprüft Sicherheits- keurmerk in zijn assortiment opgenomen. TÜV is een keurmerk voor kwaliteit en productveiligheid. Deze producten zijn door een onafhankelijke derde partij op strenge kwaliteitseisen en veiligheid getest en goedgekeurd, waardoor Toppoint ze op deze producten mag hanteren. Tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’ De tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’ is van start gegaan. De bekendmaking van de win- naar van de award volgt begin 2017. Met de ‘Product Media Advisor of the Year’ wil Promo-Biss (het Belgische vakblad van Het Portaal Uitgevers over promotionele artikelen en business gifts) in samenwerking met de BAPP (Belgian Association of Promotional Products) de adviseurs belo- nen die zich onderscheiden door hun professionele aanpak in het kiezen van de juiste product media (promotionele producten en business gifts) voor hun klanten in het kader van hun marketing- activiteiten (zowel interne als externe marketing). Gemaco Vorig jaar nam Promo-Biss het initiatief (n navolging van zuster- bladen PromZ Magazine/PromZ Vak) de ‘Product Media Advisor of the Year’ te kiezen. Gemaco was de eerste winnaar van die award met Van Bavel Enjoy Gifts en SkyO op de tweede en derde plaats. Met de prijs willen Promo-Biss en BAPP de professionalise- ring van de sector aanmoedigen. Ze willen op die manier ook de voordelen van product media in de mediamix van adverteerders in de kijker zetten. De jury van de ‘Product Media Advisor of the Year’ zal bestaan uit vertegenwoordigers uit de sector. Die zal een lijst van genomineerden opstellen op basis waarvan ondernemingen/ opdrachtgevers in de loop van dit najaar ook hun keuze maken. Ter gelegenheid van de presentatie van aantal nieuwe producten hield Brandcharger tijdens de vakbeurs De Leveranciersdagen een speciale actie. Bezoekers van de stand maakten naast een preview van een aantal nieuwe producten ook kans op een Fly- high arrangement in en boven Rotterdam. Op 15 september werd de winnaar bekend gemaakt in de vliegtuighangar van het Worldhotel Wings. Het arrangement (vlucht en overnachting in Wings) ging naar Sanne van der Pol van Poll Promotion. Ze kreeg de cheque uit handen van Mike Stas van Brandcharger. Op 15 september jl organiseerde Het Portaal Uitgevers weer de beurs RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk, in de Jaarbeurs Utrecht. Deze vakbeurs, bestemd voor marketeers en inkopers van het bedrijfsleven, trok 731 bezoekers. Ruim 80 distributeurs pre- senteerden zich als exposant. Zowel standhouders als bezoekers waren zeer tevreden over de nieuwe indeling en ‘coole’ opzet van de beurs, alsmede de seminars voor de bezoekers.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5