PromZ Vak 03-2016

z 2016 - nummer 3 - www.promz.nl 11 8 ‘Als er gebrek aan vertrouwen is, betekent dat dat je onzeker bent of je het kunt redden. Als je zeker bent over je toegevoegde waarde, hoef je niemand te wantrouwen.’ (pag. 21, Cees Martens, voorheen directeur PF Concept) ‘Doe waar je goed in bent. Durf keuzes te maken. Laten we met elkaar de branche op niveau houden.’ (pag. 17, Charèl Nijhuis, Araco) ‘Duurzaamheid is bij ons free of charge. We leveren een goed product tegen de marktprijs en de sustainability krijg je er gratis bij.’ (pag. 51, Albert van der Veen, Xindao) ‘Ook wij merken dat promotionele producten kwalitatief steeds beter moeten zijn en dat het strooigoed, dat snel kapot gaat en waar je weinig aan hebt, verdwijnt.‘ (pag. 29, Edwin Wolfhagen, Hedi) Gaan de grote suppliers de kleine overnemen? ‘Laat ik het zo zeggen, als ik een kleine supplier was, zou ik gauw mijn weg gaan zoeken.’ (pag. 31, Rutger de Planque, MOB) ‘Waterflessen, om precies te zijn infusers, lopen heel goed. Ze spelen geheel in op de gezonde tendens om meer water te drinken. Bijkomend voordeel: ze dringen het gebruik van petflesjes terug.’ (pag. 27, Dick Brandwijk, Promo.nl) ‘DE KERN BIJ DE SUPPLIERS LIGT BIJ EEN GOEDE SERVICE. COLLECTIE, VOOR- RAAD, CUSTOMER SERVICE, PRINT SERVICE, PRIJS EN SNELLE LEVERING ZIJN HIERBIJ LEIDEND. DE REST IS WAT MIJ BETREFT ALLEMAAL BIJZAAK.’ (pag. 41, Diederik de Koning, Gift Campaign) ‘We gaan snel over op een one-domain-strategy. Dit past beter in onze toekomstvisie en bovendien biedt dat verschillende voordelen om onze naamsbekendheid verder uit te bouwen.’ (pag. 15, Edwin Kats, Pinkcube) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER: ‘Denk na over jouw bedrijf en geef jouw klanten iets van jezelf en onderscheidends. Het thema prijs moet uit het denkpatroon verdwijnen. Creëer andere verkoopargumenten.’ (pag. 17, Bas Lensen, Lensen Toppoint) ‘Mede door de ontwikkelingen in de digitale technologie gaat de gemiddelde ordergrootte naar beneden, want bijna alles is nu ook te bedrukken in kleinere oplagen. Je moet ook op het vlak van printen daarin mee kunnen gaan.' ‘(pag. 33 , Stephen Gibson, MOB)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5