PromZ Vak 01-2016

8 I N H O U D Wie zegt wat in dit nummer? <11> Is ‘service’ het nieuwe goud? En nog 2 vragen voor de rondvraag onder distri- buteurs. Drie stellingen, elf meningen. <12> CSV (Creating Shared Values) is het nieuwe denken, dat het begrip CSR (Corporate Social Responsibility) eigenlijk alweer achter zich laat. Op de leveranciersdag van Compacon draaide het dit jaar om CSV.  <21> Er is nauwelijks sprake van paniekvoetbal bij opdrachtgevers en distributeurs. Stabiliteit blijkt door de jaren heen een constante factor, aldus een decennium onderzoek. 10 jaar promotionele productenbranche onder de loep. <24> Terugblik op de PSI 2016, en enkele uitkomsten uit het Europese brancheonderzoek van de PSI. <31> Wie is waarvoor verantwoordelijk als het gaat om product compliance? Bij zo iets belangrijks mag daar geen discussie over zijn, vindt Caspar ter Horst van ProductIP. Wat is vooral voor distributeurs van belang?  <36> Het Enschedese Araco gaat in eigen huis handdoeken produceren en ook bedruk- ken. En dat in kleine oplagen, want daar komt steeds meer vraag naar, stelt Henk Greftenhuis van Araco. <41> PSL Europe in volle vaart vooruit. Arthur Strijbos en Martijn Verwaal over hun PSL Europe. <44> Waar zijn ze gebleven? Peter van der Vliet ( ITI, PPP, nu Hogeschool Rotterdam): ‘Oude liefde roest niet!’ <49> Meer dan 120 (inter)nationale suppliers zijn aanwezig op de Leveranciersdagen 2016, op 7 en 8 september, Jaarbeurs Utrecht.  <53> PPP-pagina, onder verantwoordelijkheid van branchevereniging PPP.  <55> New ProductZ <57> NoteZ <67> 53 12 21 36 44

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5