PromZ Vak 04-2015
2015 - nummer 4 - www.promz.nl 79 no t e z (advertentie) Carl Tolido (24) versterkt sinds kort het salesteam van Bottle Promotions in Wassenaar Hij is werkzaam als account manager en net als Joy Schoelink actief op het gebied van nationale en internationale sales. Specialists Roadshow 2016 start 5 januari De 7e editie van The Specialists Roadshow begint in Nederland de eerste week van 2016. The Specialists willen distributeurs hiermee een preview voor de PSI bieden. De Roadshow begint op dinsdag 5 januari in Houten en doet vervolgens Zwolle (6 jan.), Dordrecht (7 jan.) en Eindhoven (8 jan.) aan. Na de PSI wordt de Roadshow vervolgd in België met als nieuwe locatie de nieuwe Ghelamco arena in Gent (19 jan.) en Brussel (20 jan.). Nieuwe deelnemer is Berghoff, actief in 65 landen en gespecialiseerd in producten die in de keuken en op tafel gebruikt kunnen worden. De Roadshow is dagelijks geopend van 10.00-18.00 uur. Voor lunch en een drankje wordt gezorgd. De 15 deelnemende bedrijven zijn Xindao, PSL, The Peppermint Company, Toppoint, New Wave Textiles, Intraco, Senator, Buttonboss, Care Concepts, Business Ball, Logolf, Impliva, Promidata, The Gift en Berghoff. Kop & Schouders op Schiphol Kop & Schouders heeft een nieuw kantoor geopend vlakbij Schiphol. Het staat onder leiding van Femke van Aalst en Kirsten Verhoef. Het nieuwe kantoor is gevestigd in Studio’s Aalsmeer. Van daaruit richt het bedrijf zich op het bedienen van de zakelijke markt in de regio Schiphol, Aalsmeer, Hoofddorp, Kennemerland, Haarlemmermeer, Amstelveen en de Amsterdamse Zuidas. Van Aalst en Verhoef hebben in de afgelopen jaren ervaring op het vlak van marketing, communicatie en sales opgebouwd. Van Aalst als zelfstandig ondernemer in het bureau BClear aan Zee, Verhoef in het bedrijf Sylt Support. Blackhawk neemt Didix over Blackhawk Network heeft Didix Gifting & Promotions overgenomen, het Nederlandse bedrijf achter een groot aantal bekende merken cadeaukaarten/concepten en vouchers. Het van oorsprong Nederlandse Didix is een van de grote par- tijen op het gebied van leisure giftcards, vouchers en promotions in Nederland en andere Europese landen. De producten vinden hun weg naar de markt via retail, online en business to business kanalen. Het gaat hier om bekende merken als RestaurantCadeau, BioscoopCadeau, De Nederlandse Sauna Cadeaubon en Momento. Blackhawk is wereldwijd actief in de cadeaukaartenbranche, maar ook op het gebied van prepaidtelecom en financiële diensten en producten. “This acquisition expands Blackhawk Network’s growing footprint in international markets and strengthens our position as an innovator in the gift card space,” aldus Matthew Howe, managing director Europe van Blackhawk Network.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5