PromZ Vak 04-2015

2015 - nummer 4 – www.promz.nl 53 z (advertentie) PSI 2016 wil markt positief effect meegeven 9 bij elkaar staan. Dat zijn Baltus Bloembollen, BrandCharger Worldwide, BusinessBall, BQS, Clipy, Custom Cufflinks, Feyenpak/Keuzekado, Het Druckershuys, MiniBeachFlag, Moods and the City, Njoy the Music, PowerCubes, branchevereniging PPP, Promidata, Promocat, Promoclip, Rackpack Europe (Promofabriek), Texet Benelux, Tiflo, Trendfactory, X-Treme en Zippo. Een paar highlights van de PSI 2016: • Promotioneel textiel is één van de hot topics op de PSI 2016. Volgens de PSI-organisatie is bijna de helft van de bezoekers geïnteresseerd in dit segment, te vinden in het Textile Area, dat ruimte biedt aan in promotioneel textiel gespecialiseerde sup- pliers. Daar is ook weer de Catwalk te vinden, waar modellen de promotionele kleding van op de PSI aanwezige suppliers showen. • Andere sterk vertegenwoordigde segmenten op de beursvloer zijn special designs, writing utensils, bags/suitcases, finishing technologies en promotional labelling. • Ook de inventors, first time exhibitors en het forum for young, innovative companies ontbreken niet. • Nieuw dit jaar op de PSI is The PSI Institute, ofwel het Competence Area waar exposanten en bezoekers kennis kunnen opdoen en kunnen uitwisselen met collega’s. • Nieuw is ook PSI Matchmaking, een business generator tool om voorafgaand aan de beurs afspraken te boeken om elkaar tijdens de PSI op de beursvloer te spreken. (meer info: zie de website van de PSI) • Gusto, the tasting pavilion • Rond 40 exposanten lanceren noviteiten voor 2016 in het kader van de PSI First Club. Het gaat om producten die niet eerder zijn getoond, ook niet op in house beurzen van de suppliers zelf. De PSI First Club reikt een aantal awards uit voor daar geïntro- duceerde promotionele producten. Deelnemers zijn o.a. Araco, Lediberg, MOB, PF Concept, Elasto form, Uma schrijfwaren, Anda, LM Accessoires en Troika.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5