PromZ Vak 01-2015

6 I N H O U D Rondvraag. Op basis van de uitkomsten uit het PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2014 en het PromZ Distributeursonderzoek 2014 maakten we vier ‘stevige’ stellingen over klantwerving en –behoud, levertijden en duurzame producten. In deze PromZ Vak de reacties van distributeurs en suppliers.  <8> Vraag & Antwoord. Wat wil Raymond Vos (Compacon) weten van Serge Mertens (PF Concept)?  <17> Joop van Veelen neemt afscheid als PPP-voorzitter. “Je moet je eigen vak serieus nemen. Je hoort lid te zijn van je eigen branchevereniging. Daar koop je ook een stuk gereedschap mee – dat moet je gebruiken!”  <18> Eindklanten vragen om giftcards. En distributeurs kunnen hun toegevoegde waarde bewijzen met de inzet ervan, aldus commercieel manager Joeri ter Beek van webwarenhuis fonQ.  <30> Compacon werkt voor veeleisende klanten. Daarom is Compacon ook een veeleisende distributeur voor suppliers, aldus directeur Ton Löbker op de medio februari gehouden leveranciersdag van Compacon.  <34> Met duurzame producten kunnen distributeurs zich onderscheiden, vindt ceo Albert van der Veen (Xindao). “Het gaat om het verhaal erachter. Distributeurs moeten het verhaal verkopen. Het product volgt dan vanzelf.”  <39> Terugblik op de PSI 2015 in Düsseldorf.  <47> Opmerkelijke uitspraken uit 2014.  <51> PPP-nieuws , pagina onder verantwoordelijkheid van branchevereniging PPP.  <57> New ProductZ <59> NewZ <65> 30 34 39 47 8

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5