PromZ Vak 01-2015

2015 - nummer 1 – www.promz.nl 37 z (advertentie) 9 ‘Accountmanagement bij suppliers is een must’ mogelijke cost of order, hoge snelheid van drop-ship leveringen, efficiency in orderflows en de focus op een sterk assortiment,” vervolgde hij. “Maar het bedienen van de grotere bedrijven, waar wij voor kiezen, vraagt om een andere benadering waar- bij ook accountmanagement vanuit de supplier noodzakelijk is. Accountmanagement om samen accountplannen te maken, pro actief samen te werken, oplossingen op maat te bedenken, interactie met onze accountmanagers creëren om zo ook de wensen van de eindklant beter te leren kennen etc. In 2015 willen we dan ook deze samenwerkingen met suppliers profes- sionaliseren: intensieve samenwerking (ook op het gebied van trading), met een pro actief karakter, gezamenlijk optrekken naar de klant indien nodig, processen ontwikkelen die mogelijk klantspecifiek zijn.” Ook voor de eigen organisatie lichtte Löbker de plannen voor 2015 toe: investeringen in het webshop platform Promonline en de inkoopmodule GroupBuy; Compacon bedient inmiddels 34 webshopklanten. Ook de verdere ontwikkeling van het CSR- en compliancebeleid staat in de planning voor dit jaar. “We kijken met vertrouwen naar 2015: met veel nieuwe klanten die nu zullen gaan renderen, prognotiseren we een omzetgroei van dubbele cijfers. En we dagen de suppliers uit deel uit te maken van deze groei,” aldus Löbker. Bijeenkomst Compacon in de Markthal van Rotterdam.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5