PromZ Vak 4-2014

2014 - nummer 4 – www.promz.nl 57 z (advertentie) 8 3 Wat heeft de grote suppliers doen besluiten weer terug te komen naar de PSI? “Ik denk dat het groot aantal exposanten, en niet in de laatste plaats de terugkeer van de bekende grote namen, zeker ook een gevolg is van de vernieuwde opzet van de show. De beurs wordt meer een ‘event’, neem bijvoorbeeld initiatieven als de Catwalk en de Textile Area. Daarnaast geloof ik dat de suppliers, groot of klein, zich op de PSI willen presenteren omdat de PSI ook voor hen de belangrijkste vakbeurs op de Europese markt is. Men verwacht weer een beter jaar en dan moet je ook present zijn op de PSI in Düsseldorf.” 4 Hoe kijkt de organisatie aan tegen de PSI 2015? “De PSI is een barometer van de Europese promotionele pro- ductenindustrie en geeft een indicatie hoe het komende jaar zal uitpakken. Nogmaals, het aantal – nieuwe - standhouders, de interesse van bezoekers en de ‘good mood’ waarin de industrie zich momenteel bevindt, is voor ons aanleiding om te veronder- stellen dat de PSI een goede sfeer uitademt en zal inspireren, ook dat is iets wat we als organisatoren willen bereiken. We willen heel graag nieuwe en vooral originele ideeën en initiatieven laten zien om de markt een extra positief effect mee te kunnen geven.” 5 Niet-leden van de PSI mochten in 2014 de show eenmalig kosteloos bezoeken. Maar ook in 2015 hebben niet-leden vrij toegang. Hoe zit dat nu met de beurs in 2015? “Men kan ook in 2015 zonder lidmaatschap eenmalig de show bezoeken. Maar bezoekers moeten zich wel online registreren bij Overzicht beurshallen

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5