PromZ Vak 02-2014
z 53 2014 - nummer 2 - www.promz.nl (advertentie) RelatieZ herhaalt succes de gezondheidszorg, waar veel vrijwilligers werkzaam zijn, zijn behoorlijke budgetten beschikbaar voor een dank-je-wel aan het eind van het jaar.” “De bezoekers van PromZ Event vormen een andere doelgroep, dat zijn veelal meer de inkopers, en de functionarissen van de afde- ling sales en commercie, die op zoek zijn naar reclame-artikelen, give away’s, premiums voor promotieacties, etcetera. Natuurlijk is er wat overlap, maar voor het overgrote deel trekken de beurzen dus twee verschillende doelgroepen, daarom kunnen ze zo goed naast elkaar bestaan,” vervolgt Swaab. Smeerolie van het bedrijfsleven RelatieZ, ofwel De Dag van het Relatiegeschenk, vervult anno 2014 absoluut een rol voor eindklanten, die er (weer) van over- tuigd zijn dat relatie- en eindejaarsgeschenken een belangrijk onderdeel zijn van hun loyalty- en personeelsbeleid. Het relatiegeschenk is immers de smeerolie van het bedrijfs- leven, aldus Henry Robben, marketingprofessor aan Nyenrode Business Universiteit. “Sociale smeerolie in organisaties is nodig. Werknemers willen heel graag die sociale waardering krijgen, veel liever dan werkgevers denken. Die waardering kan men zeker ook tot uiting laten komen in de mate waarin er aandacht is besteed aan kerstpakketten en eindejaarsgeschenken.” RelatieZ vindt plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Net als vorig jaar biedt RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk, ruimte aan circa 80 standhouders. Er zijn nog stands beschikbaar, inclusief complete standbouw vanaf 800 euro (voor zover nog beschikbaar) en catering. Voor informatie: Philip Lasance of Meryem Karakus (Het Portaal Uitgevers), tel. 075-6475747. 9 (foto’s op deze en vorige pagina zijn genomen tijdens RelatieZ 2013)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5