PromZ Vak 0-2017
z 57 2013 - nummer 4 - www.promz.nl (advertentie) 9 met de Hollandse kroeg, temidden van het PromZ Pavilion in hal 11. In het PromZ Pavilion staan voornamelijk Hollandse sup- pliers bij elkaar. Dat zijn o.a. Bestron Nederland, Sound Asleep Pillow, Buttonboss, Custom Cufflinks, CPU Europe, Eurobottle, Gamesformotion, Gorillamagnets. Gotcha! Promotions, Macma Nederland, Modern Bags, PromoCat, Luggagestrap by PromAction, PromAsian, Rackpack by PromoFabriek, Staro International, Texet Benelux, Tiflo, Virro Amsterdam, Xstyles en The Gift. In de Hollandse kroeg zijn de relaties van Het Portaal Uitgevers welkom voor koffie, water, bier en wijn, leverworst, bitterballen en de onvervalste Hollandse mee-zing-Schlagers van André Hazes...Dat alles onder het inmiddels bekende motto ‘Hollandse Gemütlichkeit’. Nadruk op duurzaamheid De PSI-organisatie wil, in samenwerking met de EPPA, op de beurs ook focussen op duurzaamheid en social responsibility binnen de industrie. Middels de EPPA Code of Conduct voor CSR (Corporate Social Responsibility) wil men distributeurs – en daarmee eind- klanten – laten zien dat de promotionele productenindustrie duurzaamheid op alle fronten serieus neemt en activiteiten ont- plooit om duurzaamheid verder op de kaart te zetten. Steeds meer suppliers, aldus de PSI-organistie, hanteren het EPPA ‘zegel’ om hun bedrijfsprocessen en promotionele producten positief te onderscheiden en in de spotlights te zetten. Meer bezoekers verwacht De PSI vindt in januari 2014 voor de 52ste keer plaats. De PSI van 2013 trok 13.772 bezoekers en telde 963 exposanten. Dat is op beide fronten minder dan vorig jaar toen er ruim 16.000 bezoe- kers waren en 993 exposanten. Er kwamen, zoals verwacht kon worden, minder bezoekers uit Zuid-Europa. Maar meer dan voor- heen kwamen er bezoekers uit het Midden-Oosten en Amerika. De organisatie rekent in 2014 weer op meer bezoekers uit meer verschillende landen in Europa.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5