PromZ Vak 03-2013

7 2013 - nummer 3 - www.promz.nl I N H O U D “Er staat een nieuw PF. We willen bewijzen dat we de beste multispecialist zijn.” Een gesprek met Pieter Boonekamp, vice president sales Europe van PF Concept. <8> PF Concept blijft investeren in de toekomst. Het tastbaar bewijs staat in het Poolse Poznán, waar de leverancier onder de naam PF Logo Express opslag en bedrukking onder één dak heeft gebracht. <10> Vraag & Antwoord Wat wil Sandro van Hellenberg Hubar (Xindao) weten van Erik de Beer (Main Sales)? <15> Bart Platenkamp over Shop-Xpress, een nieuw online systeem voor suppliers en distributeurs. “Met elkaar delen van klanten, daar gaat het om.” <18> “We moeten van verkopen naar adviseren.” 14 vragen aan PPP-directeur Marijke van Hoorne. <22> In the Picture 9 vragen aan Berdine Heilig - de Boer van Bottle Promotions. <25> Robin Vogel (Buttonboss Groep) wil minder distributeurs. Hij legt uit waarom hij zijn strategie heeft gewijzigd. <28> Vakprijzen uitgereikt. Winnaars en genomineerden van de Supplier en Promotional Company of the Year 2013. <34> Terugblik op de Leveranciersdagen 2013. <36> BeGlobal Promotions pleit voor een ‘entry policy’ voor distributeurs. <43> ‘Stel de waarom-vraag’. Een proefcollege van communicatieman Arend Jan Boss (L’eau) voor de PPP Academy. <44> New ProductZ <51> NewZ <63> Merken en bedrijfsprofielen van suppliers <69> 28 34 10 18 36

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5