PromZ Vak 03-2013

65 2013 - nummer 3 - www.promz.nl De nieuwe opzet van RelatieZ is een doorslaand succes gebleken. De beurs, die voorheen 2 dagen duurde, is terug gebracht naar 1 dag onder het motto De Dag van het Relatiegeschenk, die werd georganiseerd op donderdag 12 september in de Jaarbeurs Utrecht. De beurs trok 1078 bezoekers. Er hing een relaxte, gezellige sfeer. De gangpa- den waren vol met bezoekers, die ook de rust hadden om alle collecties goed te bekijken. De circa 80 standhouders kwamen af en toe handen te kort om iedereen te bedienen. Over het strenge toegangsbeleid om alleen eindgebrui- kers toe te laten, waren de standhouders ook zeer te spreken. Dieptepunt voorbij Hans Janssen (Het Portaal): “De grote belangstelling van bezoekers uit het gehele bedrijfsleven, van multinatio- nals tot mkb en non-profit organisaties, geeft wellicht aan dat het dieptepunt, ook in onze branche, achter ons ligt. Ook eindklanten zijn weer bereid bud- get te besteden aan relatiegeschenken en promotionele producten. Anders zouden ondernemingen hun werkne- mers niet naar zo’n dag als RelatieZ laten gaan.” Het Portaal Uitgevers heeft naar aan- leiding van het succes van RelatieZ de beslissing genomen om PromZ Event in april 2014 terug te brengen naar 2 dagen. Ook omdat dit de beurs meer low cost maakt voor de standhouders. De organisatie verwacht daardoor ook meer standhouders te krijgen. “De harde kern van de bezoekers, die uit dui- zenden functionarissen bestaat, komt hoe dan ook elk jaar naar PromZ Event,” aldus John Swaab van Het Portaal. Nieuwe opzet van RelatieZ groot succes (advertentie) n e w z

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5