Na een selectieprocedure heeft zorgverzekeraar UVIT voor al zijn merken Novelties gekozen als leverancier van promotionele artikelen en relatiegeschenken. Novelties leverde al het eindejaarsgeschenk (kadoklikken.nl) aan UVIT.
Het gaat om de merken Univé, VGZ, IZA en Trias, waarvoor de zorgverzekeraar in het voorjaar van dit jaar aan een shortlist van leveranciers samenstelde, die konden meedoen aan een tender. Naast belangrijke criteria als ISO-certificering en referenties, werden er 3 casussen opgesteld. Uit deze casussen die per merk opgezet waren, beoordeelde UVIT de leveranciers op creativiteit, know-how ervaring en innovatie.
Webshop
Novelties heeft inmiddels de eerste webshop (voor Univé) in gang gezet. Ook zijn er samen met UVIT inloopsessies op locatie gehouden, waarbij alle merken vertegenwoordigd waren.
Tijdens deze inloopsessies presenteerde Novelties de marketeers welke stappen genomen gaan worden om een vernieuwend assortiment op te zetten.