Een periode van vele investeringen, verandering van huisstijl, implementatie van een nieuw ERP-systeem, nieuwe merken en een verhuizing van het hoofdkantoor naar een schitterend industrieel pand in Hengelo: aanleiding voor een grand opening en een spetterende VIP-feestavond van Toppoint.
De mensen kwamen uit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Italië. Het event vond plaats op 5 april. De hele middag en avond waren prima verzorgd, de sfeer zat er goed in.
‘s Middags tijdens het open huis waren er ruim 300 relaties. Toppoint maakte van het evenement gebruik om zijn merken ‘interactief’ te presenteren in de juiste brand experience. Zo was er onder meer een race simulator bij TopRide, een Fotobooth bij TopSmile, een piaggio voor de lekkerste koffie bij TopTaste en live cooking in het eigen restaurant.
Dakkapel
’s Avonds tijdens het feest voor genodigden waren er zo’n 400 gasten. Vanaf een podium heette Bas Lensen (Toppoint) de gasten welkom en lichtte hij kort Toppoint-nieuwe-stijl toe. Voor de live muziek zorgde de tienkoppige band Boston Tea Party. De special act was blaaskapel ‘Dakkapel’ waar Gert-Jan Mulstege, die al ruim 18 jaar bij Toppoint werkt, ook in speelt op de snare drum.