The Promo Effect, zo luidt het thema van De Leveranciersdagen 2019. Meld je aan als bezoeker van deze vakbeurs. De Leveranciersdagen zijn de belangrijkste nationale beurs voor iedereen die werkzaam is in de promotionele productenbranche, zowel bij suppliers als bij distributeurs.
De Leveranciersdagen 2019, waar ook praktijkgerichte seminars worden gehouden, worden georganiseerd door Het Portaal Uitgevers, in samenwerking met branchevereniging PPP. Eindklanten hebben geen toegang.
Doorsijpelen
The Promo Effect staat voor zaken als more value, more, business, more products & clients. Het is eigenlijk een vervolg op 2017, toen het thema The Only Way Is Up luidde, en ook op het thema van 2018 Choose to Grow. “The Promo Effect is misschien meer een kreet voor de eindverbruiker, maar we hopen dat als de industrie het gaat gebruiken het vanzelf ‘doorsijpelt’ naar de eindklant,” aldus John Swaab van Het Portaal Uitgevers.
Prijsuitreiking
De Leveranciersdagen vinden plaats op 4 en 5 september in Expo Houten. Er worden zo’n 1100 bezoekers verwacht. Op de vakbeurs ontmoet je nieuwe toeleveranciers uit Nederland en vele andere Europese landen, (nieuwe) collega’s, je ziet nieuwe assortimenten en producten, en je kunt netwerken op de beursvloer, tijdens de PPP-borrel en tijdens de Night of the PromZ, hét vakfeest van onze industrie: een feestelijk wining- en diningevent na afloop van de eerste beursdag. De Night of the PromZ, waar ook de vak- en publieksprijzen voor beste suppliers en distributeurs worden uitgereikt, wordt bijgewoond door honderden vakgenoten.