Naast de ruim 3000 kilo kruid- en pepernoten die Bolletje leverde voor de Amsterdamse intocht van Sinterklaas, introduceerde Bolletje dit jaar tijdens dit festijn ook de Pepernotenplu. Nu is hij online beschikbaar.
Met deze omgekeerde paraplu kan extra veel strooigoed worden opvangen. De Pepernotenplu was in beperkte oplage en exclusief beschikbaar tijdens de intocht van de Sint in Amsterdam. De Pepernotenplu is in opdracht van Bolletje ontwikkeld door actiemarketing bureau Etcetera en geleverd door premiumleverancier Kop & Schouders.
Dummy
Frank Wibbens van Kop & Schouders: ‘Wij hebben met onze collega's op het kantoor in Shenzhen in China een dummy ontwikkeld. Het succes van de Pepernotenplu hadden we graag met hen willen delen, jammer dat ze in Shenzhen geen Sinterklaas kennen.’
Binnen aantal minuten na de lancering op het internet bereikte de gadget de positie van 'trending topic' op Twitter en werd de Pepernotenplu duizenden keer bekeken en besproken. Afgelopen maandag is de online campagne ( 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeIn(); }, number_show_ads * 1000); } if ( number_hide_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeOut(); }, number_hide_ads * 1000); } })(jQuery);