Elk jaar reikt Safeshops.be, een associatie die zich inzet voor het verhogen van het vertrouwen bij consumenten en bedrijven in e-commerce, de SafeShops award uit aan bedrijven met een e-commerce website die de Vlaamse online markt bedient. Pinkcube is een Nederlands bedrijf, maar al sinds haar oprichting elf jaar geleden ook actief in Vlaanderen. Het bedrijf is een van de online marktleiders op het gebied van bedrukte promotieartikelen en relatiegeschenken.
Pinkcube is genomineerd in de categorie ‘medium’. In de medium categorie, moeten de genomineerde bedrijven eigen klanten vragen om een survey – ontwikkeld door onderzoeksbureau WHY5Research – in te vullen. Zij hebben de gehele klantreis al een keer of meerdere keren doorlopen en zijn daarom echte kenners op het gebied van shopervaring en de customer journey. Klanten zullen de webshop voor relatiegeschenken en promotieartikelen beoordelen op bijvoorbeeld betalingsgemak, de consumentenervaring en logistiek.
Klanten hebben de mogelijkheid om de survey in te vullen tot en met 25 juni 2021. Mocht Pinkcube de felbegeerde Safeshops award in de wacht slepen, dan wordt dat op 7 oktober 2021 feestelijk bekendgemaakt tijdens een gala-avond in de ZOO van Antwerpen
Great Place To Work Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots, en plezier binnen organisaties. Op basis van de resultaten van het medewerkersonderzoek, wordt gekeken of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. Alleen organisaties die de vereiste score van 70% of hoger behalen, mogen direct de titel Great Place To Work Certified dragen. Met trots kondigt Pinkcube aan dat deze certificering met een score van 90% is bemachtigd.
Elf jaar geleden startte ondernemer Edwin Kats het bedrijf Pinkcube als eerste online webwinkel voor promotieartikelen en relatiegeschenken vanaf zijn zolderkamer. Sindsdien heeft het bedrijf een aantal prestigieuze awards gewonnen en tevens een positie verworven als online speler in Nederland en België. Ook is Pinkcube inmiddels verhuisd naar een duurzaam pand aan de Keppelseweg in Doetinchem. Mijlpalen die volgens Edwin bereikt zijn door de gedrevenheid van het team. “Een team dat ondanks de corona situatie niet bij de pakken neer is gaan zitten en altijd ons motto ‘moeiteloos het mooiste resultaat’ op één heeft gezet.”, aldus Edwin Kats.
Meer info op www.pinkcube.nl