Onthulling special edition Evian 2010 tijdens RelatieZ - Promzvak

Onthulling special edition Evian 2010 tijdens RelatieZ

Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst onthuld tijdens de RelatieZ vakbeurs in Utrecht op stand 20 bij Brandhouse.

Collectors item 
In 2000 introduceerde evian de Millenniumfles die wereldwijd een enorm succes werd. Deze druppelvormige fles is inmiddels legendarisch. Sindsdien volgt elk jaar een bijzonder vormgegeven exemplaar. Deze special editions worden gezien als ware collectors items. 


Topdesigners 
Ieder jaar gaat evian de samenwerking aan met een andere designer. In 2007 was de eer aan Christian Lacroix om de eindejaarsfles te ontwerpen. Hij ontwierp naast een Prêt-à-Porter fles een haute-couturefles waar er maar 99 van gemaakt zijn. In 2008 was het aan Jean Paul Gaultier om de exclusieve fles te ontwerpen en in 2009 ontwierp Paul Smith een feestelijke fles in levendige kleuren. 

Limited edition 
De special edition wordt in beperkte oplage op de markt gebracht. Het ontwerp van Jean Paul Gaultier is momenteel nog leverbaar. Een puur en verfijnd ontwerp dat speelt met de gedachte van oneindigheid. Uitvergrote glinsterende kristallen en oversized letters sieren de fles en creëren een soort optische illusie. De kristallen refereren aan de ongerepte oorsprong van het mineraalwater in het hart van de Franse Alpen. Ook de special edition fles van Paul Smith is nog leverbaar. In zijn ontwerp tonen de gekleurde strepen, het trademark van Paul Smith, op elegante wijze de transparante puurheid van het natuurlijke mineraalwater. De strepen zijn gemaakt van organische inkt. Deze limited edition is verkrijgbaar met vijf verschillende kroonkurken. 

Bezoek 8 of 9 september Brandhouse op Stand 20 tijdens RelatieZ in de Jaarbeurs Utrecht (www.relatiez.nl).