Mid Ocean Brands heeft een nieuwe naam en nieuw logo. Het bedrijf heet nu midocean. De nieuwe naam is onderdeel van een reeks wijzigingen die de organisatie de laatste jaren heeft doorgevoerd.
“We leven in een tijd van eindeloze groeimogelijkheden en veranderingen zijn nodig om up-to-date te blijven. Eerder dit jaar hebben wij de verhuizing naar onze nieuwe drukkerij en magazijn succesvol afgerond, waardoor wij onze propositie op het gebied van klantenservice, snelheid en kwaliteit verder kunnen verbeteren. De volgende stap was het aanpassen van onze naam en huisstijl,” zegt ceo Stephen Gibson.
Naast een nieuwe huisstijl, zal midocean vanaf 25 juni 2018 met het Nederlandse hoofdkantoor verhuizen naar Ede, en hebben ze een vernieuwde versie van de website gelanceerd. “Een nieuwe naam en een nieuw logo hebben een grote impact en vereisen veel veranderingen. Onze webshop is een van onze meest belangrijke platforms en had dus een volledige rebranding nodig. Met het aanpassen van de uitstraling hebben we ook onze bestaande functionaliteiten en responstijd verbeterd en nieuwe features geïntroduceerd. Zo hopen we onze klanten een betere gebruikerservaring te bieden,” aldus marketingmanager Janneke Wolff.