Binnenkort buigt de vakjury zich over de vraag naar welk promotioneel product de titel ‘PromZ Promotional Product of the Year 2018’ gaat. Het gaat hier om producten van standhouders van PromZ.live, die zij aanleveren om deze award in de wacht te kunnen slepen. Een vakjury oordeelt, alsook eindklanten.
Het oordeel van de eindklanten is de Publieksprijs. Zij kunnen hun stem uitbrengen tijdens hun bezoek aan PromZ.live. Zowel de Vakprijs als de Publieksprijs kennen vijf categorieën: beursartikelen en give away’s, kantoorartikelen, sport/outdoor-artikelen, huishoudelijke artikelen en overig.
De awards worden uitgereikt tijdens PromZ.live op 16 en 17 mei in Ahoy Rotterdam.
Criteria
De vakjury bestaat uit Nanne Bos (head of global brand management ING), promotiespecialist Ed van Eunen, Marco Stalenhoef (Webo), Karin Schaper (PromZ) en John Swaab (Het Portaal). De vakjury hanteert beoordelingscriteria als originaliteit, toepassingsmogelijkheden, inzetbaarheid, kosten van het product en de mogelijkheden voor bedrukking of personalisering. Het publiek mag zijn eigen criteria hanteren.