Haptica live ’18 trok 193 exposanten (vorig jaar 174) en 1803 (vorig jaar 1946) bezoekers. Het evenement, georganiseerd door WA Media, vond plaats op 21 maart in het congrescentrum in Bonn.
De bezoekers, zowel vanuit de promotionele productensector als vanuit opdrachtgeverszijde, konden tijdens het eendaagse evenement nieuwe producten en trends zien en zich laten inspireren door het bijwonen van seminars en het luisteren naar cases in de zogeheten Best Practical Special Shows. Sustainability was een belangrijk onderwerp van Haptica.
Bijna driekwart van de 1803 bezoekers waren eindklanten, aldus de organisatoren. (Volgens de organisatie was er 21 maart sprake van een staking van het openbaar vervoer in Bonn en Keulen, waardoor de bezoekersstroom langzamer dan anders op gang kwam.)
42 winnaars
Haptica sloot – zoals gebruikelijk – af met het uitdelen van de Promotional Gift Awards aan 42 winnaars, gevolgd door een champagne receptie en bier in de stand van WA Media.
Haptica live ’19 vindt ook plaats in Bonn, op 20 maart 2019.