Drukzo in Nederland en België gaat verder onder één internationale merknaam: HelloPrint. Daarmee worden de verschillende eigen labels samengebracht onder één herkenbaar, internationaal merk.
De rebranding sluit aan op de groei die het bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. HelloPrint is actief in 13 Europese landen en heeft daarnaast een landelijke aanwezigheid in de Verenigde Staten. Via de API- en Business Solutions levert het bedrijf naar 170 landen.
HelloPrint benadrukt dat de stap vooral draait om duidelijkheid en herkenbaarheid: één naam, één verhaal en één internationale uitstraling. Ook de schaal van de organisatie is inmiddels flink: er werken 150+ teamleden vanuit verschillende landen. In reviews is het merk bovendien sterk zichtbaar, met meer dan 31.000 Trustpilot-recensies en een gemiddelde score van 4,5.
Op het gebied van certificeringen noemt HelloPrint onder andere B Corp, FSC, ISO en Great Place to Work. Volgens het bedrijf markeert de overgang van Drukzo naar HelloPrint een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van het merk, met duidelijke ambities richting 2026.

